Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-04-2010 om 20:20
Voorgaande jaren zat mijn dochter helemaal íngepakt'tussen de tassen, tent in de dakkoffer, keukenspul, stoelen en tafel achterin en kleding overlal tussen gepropt. Leek best goed, totdat we gaan vertrekken en ik nog van alles vind wat toch echt meemoet...
Nu hebben we sinds dit jaar weer een tent (na 1 jaar caravan) en wil ik het nu eens anders organiseren, niet teveel mee etc.
Wij rijden met een renault scenic en een dakkoffer voor de tnet en gaan met 3 personen.
We hebben 3 losse stoelen, een campingtafel, 2 kleinere campingtafeltjes opklapbaar voor in de tent, een keukenkastje voor de borden, pannen, bestek, een skottelbraai (groot!, maar nemen geen kooktoestel meer mee), blauwe gasfles, 4 inflatables,beddegoed, kleding, tarp,afwasteiltje, wasrekje,2 kleine lampjes,klein stukje tenttapijt (hoeft misschien niet mee naar Italie). bijzettentje...Dat was het hoop ik wel Meestal propte ik de kleding in die grote tassen vd Vrijbuiter maar las hierboven over de bakken en zal daar ook eens mijn licht opsteken.
Koelkast huren we daar.
Groeten Sita
Wat nemen jullie mee en hoe vooral?
05-05-2010 om 17:32
Didi
Ja, het zijn complete leesboeken. je kunt een abonnement nemen of je koopt ze los bij de tijdschriften.
Kijk hier maar even
05-05-2010 om 23:14
Huh
7 campings in 2,5 week, heb je geen rust in je kont, ben je alleen maar aan het in en uitpakken.
Wij deden vorig jaar 3 campings, omdat de tweede tegenviel, dit jaar doen we er twee in Italie.
Wij hebben een Renault Espace, juist voor het kamperen. Geen gedoe meer met inpakken. En o ja een dakkoffer er ook op met vijf personen.
Wij hebben wel een grote tent, twee stoelen, 3 krukjes, een oprolbare tafel, vijf selfinflating matjes, vijf slaapzakken. Vier tassen met kleding en handdoeken. En twee kratten met pannen en voorraad. Past met gemak....
09-05-2010 om 16:33
Wij hebben inderdaad geen rust
Nee, wij hebben inderdaad geen rust. Een halve dag bij de tent luieren is er niet bij. Een boek lezen doen we op vakantie niet. Het is echt zon, zee en veel oude bezienswaardigheden zien. We staan ook altijd vroeg op. Na 2 Dagen heb ik het er wel weer gezien en wil weer verder. Man idem dito. Luieren doen we wel in de auto.