Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mari

Mari

21-12-2008 om 17:03

Hotel gezocht halverwege frankrijk

Ik ben op zoek naar een hotel voor ons gezin (2 kids 10 en 7) ergens halverwege tussen Barcelona en Amsterdam. Bij voorkeur niet te veel afwijkend van de route. Wie heeft ervaring en raadt me de ideale stop-over aan ? Het is maar voor 1 nacht! ALvast bedankt,
Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mari (de echte)

Mari (de echte)

21-12-2008 om 19:18

Geen tip

Sorry geen tip, maar wel een verzoek om een andere nick te nemen. Ik gebruik deze namelijk al heel lang op deze forum. Is anders erg verwarrend.
Oke, toch nog een tip, kijk naar Formule 1 hotels, of als je iets luxer wilt, Ibis of Novotel.Zitten altijd langs de snelweg, erg handig voor 1 nacht.

gr. Mari

amk

amk

21-12-2008 om 20:09

Mercure site

De site van mercure (oa Ibis en Mercure hotels) heeft een handige optie. Je geeft je route aan en zij geven de dichtstbijzijnde hotels aan. Op die manier kun je zelf bepalen welk hotel voor jullie het handigst is.

groet,
Angela

reina

reina

21-12-2008 om 20:28

Mari

IK weet niet voor wanneer het is, maar we hebben nog nooit geboekt voor een overnachtngsadres, is zo gevonden op het moment dat je het rijden zat bent is mijn ervaring.

Mari

Mari

22-12-2008 om 11:04

Reina

het is voor zwarte zaterdag 1 augustus!

reina

reina

22-12-2008 om 16:55

Mari

Dan is het misschien niet zo handig op de bonnefooi iets te zoeken ...

Mari

Mari

23-12-2008 om 14:57

Gevonden!

We hebben geboekt bij Accor, ergens in de buurt van Bourges. Bedankt voor de tips.
Mari

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.