Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-05-2011 om 21:35
we zoeken een hotelovernachting op weg naar denemarken in de buurt van hamburg.
Wie weet er wat leuks. We zijn met twee volwassenen en twee kids.
marion
08-05-2011 om 11:11
Site
Hallo Marion,
Geen ervaring met hotels (wij rijden zonder overnachting naar Denemarken), maar deze site is misschien handig: http://www.linksundrechts.com/
08-05-2011 om 11:51
Overnachten?
Waar ga je naar toe in denemarken? Ik dacht dat het hele land wel goed in een dag aan te rijden was.
Zelf zijn wij een keer naar faaborg in funen gereden en een keer naar billund. Echt, wij waren er zo.
Maar goed dat is je vraag niet. Zelf boeken wij altijd hotelovernachtingen via booking.com. Bevalt altijd goed.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
09-05-2011 om 18:53
Sahara kim
Ach we hebben geen haast. Reizen met twee kids doen rustig aan. Mijn man rijdt alleen. En gaan daarna door naar legoland.
En daarna nog naar de westkust van denemarken.
En zo kunnen we lekker onderweg stoppen enz.
marion
11-05-2011 om 21:07
Geen tips
Hoi Marion
Helaas geen tips voor je voor een overnachting, maar wij zitten nu in denemarken (40 km van Legoland af) en dat was erg goed te doen vonden we zelf, maar het hangt idd. af waar je woont. We reden om kwart voor 9 weg en om 6 uur waren we er, we hebben 2 kinderen, van 4 en bijna 15 maanden, en ze hebben zich heel goed gehouden. We hebben drie keer flink lang gepauzeerd en dat ging heel goed, alleen de laatste 3 kwartier waren afzien, toen waren we er bijna en kreeg meneertje honger en was hij het zat. Maar zeker als je verder moet of van verder komt (wij wonen vrij dicht bij de grens), kan ik me voorstellen dat je het rustig aan wilt doen. Ik hoop dat je iets vindt. Veel plezier bij Legoland in elk geval, wij gaan volgende week met de bon uit de legofolder (kind gratis bij betalende volwassene). Ben erg benieuwd!
Groetjes, Mama_Lynn