Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hotel of appartement in Malaga?

In oktober gaan vriend en ik een weekje naar Malaga. Weet iemand een leuk hotel of appartement in de buurt van de oude binnenstad? Natuurlijk kijken we op Trivago en Booking.com, maar we komen er niet goed uit. Een OOL'er heeft me ooit een geweldig hotel in Rome aangeraden, dat ik zelf nooit had gevonden, vandaar mijn vraag. Qua prijs denken we aan een middenmoter, ergens tussen budget en Hilton in zeg maar. 

Wat was er zo bijzonder aan dat hotel in Rome? Met andere woorden: wat vinden jullie leuk?

Dymo

Dymo

10-07-2023 om 22:40 Topicstarter

Dat hotel lag lekker centraal, was verder niet heel bijzonder qua kamers maar had een terras op het dak waar het ontbijt werd geserveerd. We zaten daar dan uit te kijken over de stad met een lekkere Italiaanse cappuccino en een broodje en dat was zo'n geweldig begin van de dag! In Barcelona hadden we een keer een appartement vlak bij de Ramblas, in een oude straat met een enorme houten deur waarin een kleinere deur zat om in het appartement te komen. Daar voelden we ons net locals. Het appartement zelf was prima, niet heel speciaal. We zoeken dus eigenlijk iets wat gewoon heeft wat we nodig hebben, maar met een kleine touch die het speciaal maakt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.