Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bloeme

Bloeme

23-11-2008 om 13:38

Hotel voor 1e kerstdag in midden- of zuid duitsland

Hoi allemaal,

Wij zijn met ons gezin (2vw en 3 kids) heel lief door mijn schoonouders uitgenodigd om een weekje mee te gaan skieen in Oostenrijk, van 26 december tot 2 januari.

Nu zitten we eraan te denken om al 1e kerstdag te gaan rijden en dan ergens in midden- of zuid duitsland te overnachten. Heeft iemand misschien een leuke tip voor een gemutlich duits familiehotel ergens onderweg ?

hartelijke groet,
Bloeme

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kari1

Kari1

23-11-2008 om 21:22

Hier

Dit schreef Marie-Louise in jan. 2007: "Wij hebben de afgelopen 2 jaar overnacht in Hotel-Restaurant Weinhaus Unkel in Sommerhausen (een paar km onder Wurzburg). Een prima, eenvouding hotel waar we met de kinderen welkom waren. Goed gegeten (regionale keuken!). Het enige nadeel was dat je er niet kunnen pinnen of met credit card kunt betalen. Het adres is Maingasse 6, D97286 Sommerhausen, tel. 0049 933397220, www.weinhaus-unkel.de"
Verder kun je zelf veel zoeken op de site: http://www.linksundrechts.com/
Kari

Bloeme

Bloeme

24-11-2008 om 10:22

Dank je wel kari!

Voor de tips, ik ga meteen kijken !

hartelijke groet,
Bloeme

steffie G

steffie G

24-11-2008 om 16:19

Leuk..

waar ga ja naar toe in Oostenrijk?
Wij hebben ook 3 kinderen, een hotel vind ik altijd lastig zoeken, alles is op 2 kinderen gebasseerd. Wellicht kunnen je ouders ook een kind op de kamer nemen.Wij overnachten meestal direct na Munchen, de weg naar Kufstein toe, maar dan ben je er al bijna. Wij doen het vooral om de files te vermijden. Ik denk als je Heubergstuberl googled, vind je ook een adres met een 5 pers. familie kamer. Wij zijn er nooit geweest omdat die kamer al snel volgeboekt is en te laat zijn. Het ziet er erg kneuterig en grappig uit, voor 1 nachtje prima lijkt mij. Succes en wat een prachtig (duur) cadeau!
Groetjes Steffie

rosa

rosa

25-11-2008 om 08:06

Bij augsburg

Wij zijn een paar keer in Hotel die Post in Zusmarshausen geweest bij Augsburg. De eerste keer uitgezocht vanuit NL en daarna nog een paar keer terug geweest omdat het zo goed beviel. Het is alweer een tijd geleden dat ik er voor het laatst was, maar ik zie goede waarderingen op internet staan.

http://www.hotel-die-post.de/

Lietje

Lietje

27-11-2008 om 07:36

Misschien

Dit hotel: /www.lh-irschenberg.de/
Hebben wij afgelopen zomer overnacht. Net onder Munchen. Leuk hotel, heerlijk eten, familiekamers, vlak bij de snelweg. Ik weet alleen niet of het 1e kerstdag open is.
Veel plezier, Lietje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.