Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eline

Eline

28-02-2012 om 23:18

Hotels parijs?

Ik wil met mijn dochter van 12 een weekend naar Parijs. Wie heeft tips voor leuke en gunstig gelegen hotelletjes (niet belachelijk duur, maar hoeft ook niet heel goedkoop) in Parijs?

Met gunstig bedoel ik dan in de zin van (bij voorkeur) leuk in de buurt van alle activiteiten en bezienswaardigheden en in gezellige buurt.
Als het echter een goed hotel en niet duur is en heel gunstig bij een metro (ietsjes verderweg) gelegen is, is dat wellicht ook een optie.

Graag hoor ik ook of je er evt. kunt parkeren of (makkelijk) met de metro kunt komen. We weten nog niet of we met de auto of trein gaan.

Tot slot: mochten we met de trein gaan, kan je dat dat het beste in combinatie met een hotel boeken? (en hoe doe je dat, oftewel, via welke organisatie?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rommy

Rommy

29-02-2012 om 22:39

Treinreiswinkel

Ik zou met de trein gaan, is lekker relaxed.
De treinreiswinkel regelt het prima voor je, ook met hotel erbij. En als je luxe wilt doen neem je eerste klas.

Als je niet duur wilt zitten is de buurt bij Canal St Martin erg leuk, kun je ook nog een boottocht doen. Hotel Crimee was eenvoudig, maar prima te doen in een leuke buurt met etnische restaurantjes,

Ik ben wel eens met de auto geweest en dan hotel Lilas Gambetta, daar kon je prima parkeren in de buurt en met een bus naar het centrum.

Ach, eigenlijk zit je overal snel bij de metro volgens mij.

Tango

Tango

01-03-2012 om 12:19

Wij gaan naar

Hotel Leonard da Vinci. Best gunstig gelegen, niet te duur. Op www.parijs.nl kun je makkelijk allerlei leuke en goedkope hotels vinden.
Ik ga zelf met mijn moeder en we gaan met de trein. Autorijden in Parijs zie ik niet zo zitten. De trein is lekker relaxed. Op de bovengenoemde site kun je ook alles boeken incl. treinreis, heel handig. Een combinatie hiervan is meestal goedkoper en zeker gemakkelijker.
Op de site staat ook per hotel omschreven of je er kunt parkeren. Vaak is er een afgesloten parkeerplaats voor gasten.

Beertje37

Beertje37

02-03-2012 om 21:58

Ibis

Wij hebben de laatste keer in het ibis montmartre gelogeerd aan de place de clichy. Prima hotel. Voordelig, eigen parkeergelegenheid en vlakbij de metro.

beertje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.