Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

hotelgastje

hotelgastje

04-02-2010 om 17:36

Hotelverblijf

beetje dommige vraag maar hier zijn vast mensen met ervaring.
Ik ga over een tijdje een sportief wintersportweekje er uit. Dan verblijf ik in een hotel en dat is nieuw voor me. Als we met z'n allen in een huisje met vakantie zijn gaat de skibroek bij thuiskomst uit en dan loop ik 's avonds gerust met een joggingbroek en op sloffen. Het schijnt wel een klein familiaal hotel te zijn maar ik denk dat sloffen in de eetzaal toch not done zijn? Dat ik dan een beetje nette kleren aan moet en gewone schoenen?
Ik ben niet gewend die mee te nemen voor een skivakantie maar het zal vast wel verstandig zijn om er daarvan wat extra setjes in te pakken. Of is dat overbodig?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Luna

Luna

04-02-2010 om 17:46

Het moet niet

als het een hotel is in een wintersportgebied denk ik echt niet dat je de enige bent die in joggingbroek in de eetzaal zit hoor! En je neemt toch sowieso wel gewone (of berg)-schoenen mee?
Zolang je geen chiq 5-sterrenhotel hebt geboekt maakt het niet zoveel uit wat je aan hebt. Wij zaten in de herfstvakantie in een hotel in Oostenrijk, en zowel mijn kinderen als ik ontbeten altijd op sloffen. We waren wel de enigen trouwens, maar er was niemand die gek keek.
Dus doe lekker waar jij je prettig bij voelt. En anders neem je toch 1 spijkerbroek mee voor 's avonds?

Lekker doen waar je zelf zin in hebt

Je bent op vakantie. Heb niet het idee dat je in stijl aan het ontbijt of diner moet zitten.

Je schrijft dat het een familiehotel is, dus maak je niet druk. Gewoon lekker dragen wij jij je prettig bij voelt.

Boven alles: enjoy

hotelgastje

hotelgastje

05-02-2010 om 13:38

Dank jullie wel

Ik ga het dan maar niet te moeilijk maken.

Nee

Doe maar niet, anders ben je daar drukker mee bezig en vergeet je te genieten

Ik kan me voorstellen dat het wat spannend is als je nooit in een hotel komt. Maar maak het niet belangrijker dan het is: een slaapplaaats met een leuke sfeer waar je ook lekker kunt eten.

Als jij dan de behoefte hebt om je pantoffels aan te trekken, is dat alleen maar een teken dat je je er thuis voelt En voel je je goed toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.