Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Huisje normandie

Zoals ieder jaar zijn we weer rijkelijk (te) laat met het bedenken waar we naartoe zullen gaan in de zomervakantie. Nu leek het ons leuk om eens naar Normandië te gaan.

Ik weet helemaal niet of er nog iets te huur is hoor maar leg de vraag maar even simpelweg hier neer: iemand goede/leuke ideeën over een locatie?

Wij zijn met vier personen (twee ouders, twee pubers), en een simpel onderkomen is voldoende. We willen half augustus weggaan en dan voor een weekje. Liefst niet te ver van de kust, mooie natuur en leuke stadjes zijn welkom. Ik dacht zelf aan het noorden (rond entretat) omdat ik de krijtrotsen zo mooi vind. Maar ik weet niet of daar verder ook iets leuks te doen is? Liefst niet te ver naar het zuiden, i.v.m. de afstand.

Heel fijn als jullie mee willen denken!

Mari39

Mari39

24-05-2016 om 21:03

Camping?

Mag het ook een camping zijn? Camping port land ligt dichtbij invasiestranden. Erg leuk voor pubers denk ik.

Puck

Puck

24-05-2016 om 23:01

novasol

Via Novasol en dat soort organisaties zijn vast nog wel leuke accommodaties te boeken.

Puck

Puck

24-05-2016 om 23:04

even voor je gekeken

Bij Novasol met aankomstdatum 13-8 zijn er nog plenty mogelijkheden voor een redelijke prijs.

rutiel

rutiel

26-05-2016 om 13:36 Topicstarter

Dank!

Camping gaat het echt niet worden Mari, maar bedankt voor het meedenken. Jouw tip van Novasol was een goede Puck; hier zijn inderdaad nog volop mogelijkheden. Ik vond ook nog een organisatie Liberté die huisjes verhuurt; zag er ook prima uit.

Nogmaals dank voor het meedenken, we komen er zeker uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.