Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Teuntje

Teuntje

05-08-2018 om 22:08

Huisje vanaf donderdag of vrijdag a.s

Voor een familielid ben ik op zoek naar een huisje voor een paar dagen tot een week, voor 2 personen, ergens in Nederland. Mag op een park maar hoeft zeker niet.
Belangrijkste is, gelijkvloers vanwege een probleem met traplopen. Vandaar ook geen (sta)caravan want dan moet je om binnen te komen al een trapje nemen.
Ik ben geen google-held en ik weet niet waar ik moet zoeken. Ik vind hier en daar wel wat, maar dat is dan vanaf de laatste week van augustus en niet vanaf de tiende of hooguit een paar dagen later.
Heeft iemand een suggestie hoe zoiets te vinden is?

V@@s

V@@s

05-08-2018 om 22:12

booking.com

Kun je ook zoeken op huisjes.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

05-08-2018 om 22:40

CenterParcs?

Mijn ouders die geen trappen kunnen lopen kunnen gewoon mee naar CenterParcs. Wel opletten bij het boeken want sommige parken hebben wel alleen huisjes met verdiepingen.
Vanwege de afstanden op zo’n park is een rollator of scootmobiel misschien wel nodig?

Jacquel

Jacquel

06-08-2018 om 09:50

Tripadvisor.nl of Homeaway.nl

En dan zoeken bij vakantiehuisjes.

Op www.bungalows.nl

Kun je de filter gelijkvloers aanzetten. Dan krijg je allerlei huisjes in verschillende prijsklassen

Teuntje

Teuntje

06-08-2018 om 21:54

Dat zijn goede suggesties, dank! Vooral de laatste twee.
Center Parcs had ik al wel gekeken, maar daar is i.h.a. pas eind augustus weer iets vrij en bovendien peperduur, want meest zespersoonshuisjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.