Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Marleen

Marleen

09-01-2011 om 21:34

Huisjespark met fijn zwembad

Voor de voorjaarsvakantie zoeken we een park met een fijn zwembad waar zowel zoon van 9 als baby van 0 lekker kan poedelen. Het liefst in Drenthe, Overijssel of Gelderland. We zagen iets op het Land van Bartje, maar ik las op Zoover dat het zwembad koud en klein was, dus dat wordt m niet. Iemand een suggestie? Groetjes, Marleen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

09-01-2011 om 22:45

Huttenheugte?

Hallo
ik weet natuurlijk niet wat het budget is, maar wat dacht je van de Huttenheugte van Center Parcs?
Succes

koentje

koentje

11-01-2011 om 16:03

Nee, hoor

land van Bartje is hartstikke leuk. Ik ben daar dan wel in de zomer geweest en ze hebben inmiddels het buitenzwembad bedekt met een overkapping die open en dicht kan, dus misschien dat dat gedeelte loeler is. Maar leuk park!

Marleen

Marleen

12-01-2011 om 11:35

Baby

Hoi, bedankt voor de tips! Bij het Hof van Saksen kost een midweek in de vakantie ongeveer 1200 eurie, dus eeehh dat doen we niet. We gaan een dezer dagen kiezen! Meer suggestries dus nog welkom. Koentje, denk je dat het zwembad ook geschikt is voor baby?
groetjes, MArleen

Hendrika64

Hendrika64

12-01-2011 om 14:25

Borger

Hoi, Hunzedal te Borger, sinds kort van Roompot, ook soms via vakantieveilingen te boeken. Is een leuk park met betaalbare uitdagen voor 9 jarige (klimmuur, boogschieten) Daarnaast een lekker zwembad om baantjes te trekken (extra warm) en een klein gezellig bad waar je overal kunt staan als volwassene. Ook een babybad is vertegenwoordigd. Leuk en betaalbaar.

Marleen

Marleen

14-01-2011 om 21:52

Hunzedal

Ziet er erg leuk uit dat Hunzedal, sowieso voor de zomer. Morgen gaan we iets boeken, weet nog niet welke.
Groetjes Marleen

koentje

koentje

16-01-2011 om 12:23

Marleen

het is in elk geval warm zat!
Niet zo schoon, weet ik nog: met name de vloeren eromheen.

mpronk

mpronk

19-01-2011 om 20:54

Marleen

Waarom nu al boeken. Wij boeken latijd last minute. Echt veel aanbieidngen. En altijd wat leuks vrij. Het scheelt enorm veel geld. Ook zat plek in schoolvakanties!!!

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.