Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

22-01-2011 om 12:23

Hulp nodig: eurodisney

Hi,
Ik wil graag het disney hotel boeken voor 5 personen van 2 tot en met 5 mei.

als ik het via de site van disney probeer, gaat alles prima, kost het ongeveer 2400,- euro
maar... ik kan alleen boeken als ik betaal met een creditcard(visa, mastercard) en die heb ik niet!!!

via andere site's kan ik OF niet het disneyhotel boeken, OF het kost 1000,- euro meer....!!???

Wie weet hoe ik dit het beste op kan lossen?

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reisbureau?

Kan het reisbureau in dit geval geen uitkomst bieden?
Dat zou ik even proberen.

Groet, Moppeke

NaShA

NaShA

22-01-2011 om 15:35

Kennis/familie

met een creditcard? Heb ik weleens gedaan, wilde ik iets bestellen en kon alleen met CC, alleen hadden we die toen niet. Heb ik gevraagd of mijn zus het wilde doen met haar CC.

Puck

Puck

22-01-2011 om 17:25

Sini

Klopt dat het heel duur is maar daar gaat het even niet om. Polly heeft dat uitje cadeau gekregen en willen dus echt die 4 dagen in Eurodisney zitten met alle toeters en bellen, daarna gaan ze naar PArijs voor een aantal dagen.
Maar Polly: ik zou ook eens bij het reisbureau informeren. Of niet op de site van Eurodisney maar van andere reisaanbieders kijken.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2011 om 16:50

Uitleg

Idd krijgen wij 3 nachten en 4 dagen eurodisney kado ( geld speelt geen rol) dus willen we in het disneyhotel. Via de website betaal ik dus 2400 die ik niet kan betalen omdat ik geen visa en dergelijke heb.
Via allerlei andere site's en via het reisburo waar ik al geweest ben, betaal ik 3500 voor hetzelfde.
Als speelt geld geen rol, 1000,- meer betalen voor hetzelfde is natuurlijk onzin! dat ga ik niet doen.

Ik heb het reisburo al gevraagt waarom het zo'n verschikkelijk groot verschil is.
maar nog geen antwoord gehad.
Groet, Polly

Heb je

al gemaild met de vraag of je het voor uit kunt betalen?

Vaak doen organisaties dat ook wel.

Iemand anders creditc.lenen

dit kan gewoon ,is geen probleem. heb ik ook gedaan. Ik heb ook zelf geen creditcard, ter plekke kun je gewoon contant of met je pinpas betalen.

Je moet gewoon boeken bij disneyland zelf, is het goedkooptste.

NaShA

NaShA

23-01-2011 om 22:05

Katie, had ik ook al geopperd....

is heel eenvoudig....

Anoniempje2

Anoniempje2

24-01-2011 om 10:33

Gewoon zo

Hoi, ik heb ook geboekt in het Disney hotel, maar gewoon via de telefoon. Vraag even naar Mieke of een ander Nederlands sprekende persoon +33 160 306 090.

Nog een tip (omdat geld toch geen rol speelt): boek in het Disney Hotel de Castle Club; dan heb je nog meer voordelen: een VIP fastpass (is iets anders dan een gewone fastpass), gratis drankjes de hele dag, super ontbijt met disney figuren, gratis thee/koffie/gebak etc. 's middags en een eigen opgang naar het Disney park (via een lift sta je direct in het park).

Veel plezier!!

Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2011 om 12:22

Inmiddels

heb ik met het reisburo gemailt, en nu kan het ineens wel! met reserverings kosten enz ook precies even duur als op de site. raar wereldje dat reisburo wereldje.

anyway vertel eens over die castle club?? ik heb daar niks over gezien, heb ik daar overheen gelezen??
vertel wat houd een vipfastpass in???
en wat kost het?? do tell

Anoniempje2

Anoniempje2

25-01-2011 om 09:46

Castle club

Hoi Polly,

Ik heb onderstaande van een ander forum geplukt:

"De Castle Club is een afgesloten gedeelte met 50 kamers in de middenvleugel (boven de restaurants en het winkeltje) van het Disneyland Hotel. Je kan er alleen in komen met door je kamersleutel te gebruiken in de Castle Club lift, welke toevallig ook rechtstreeks naar de toegangspoortjes op de begane grond gaat, maar ook naar de receptie van de Castle Club.
Als Castle Club gast kan je Gedurende de hele dag gratis drinken in de Castle Club lounge. Vanaf de lounge heb je rechtstreeks uitzicht op Mainstreet en kijk je naar beneden in het restaurant dat eronder zit.
Rond een uur of 4 's middags is er gratis high tea in de Castle Club lounge. Allemaal lekkere verse hapjes die je nergens anders kan vinden behalve daar.
Het coole van het verblijf in de Castle Club is, dat het niet uitmaakt waar je bent in het Disneyland Parc, je bent altijd binnen 5 minuten terug op je kamer (als je een beetje door loopt )
Verblijf je aan de Disneyland Parc zijde van de Castle Club, ligt je kamer aan de andere kant van de toegangspoortjes ofwel: je verblijft dan echt IN Disneyland Parc."

Op dat forum zijn zelfs mensen die zeggen dat je beter in een ander Disney hotel kunt verblijven als je kosten wilt besparen, zoveel schijnen die hotels namelijk niet te verschillen met het Disney Hotel. Maar....als geld je toch niet uitmaakt ga dan naar de Castle Club, dan heb je pas echt de ultieme Disney belevenis...

Over de VIP fastpass: je kunt dan onbeperkt gebruik maken van Fastpass attracties, dus zonder een tijdslot van tevoren te boeken.

Dit is een goede site (in het Engels) die de voordelen van de Castle Club opsomt:
http://www.haighgannon.com/disney_info/castle_club.html

Gewoon even bellen met dat nummer dat ik gaf, dan spreek je de mensen van Disney zelf en zij kunnen je er alles over vertellen en ook het prijsverschil.

Succes!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.