Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-11-2010 om 12:05
Wij zijn in maart 12,5 jaar getrouwd en precies 23 jaar samen, dat willen we, samen met onze zoon van 11, vieren.
Het mag alleen niet te duur zijn ( tot 350,- en in Nederland), maar er moet in iedergeval een lekker zwembad zijn voor onze zoon, en het een en ander te doen zijn.
Mijn man is nogal van de luxe: vrijstaand huisje waar auto naast kan ! voor mij hoeft dat niet persé.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
Mosie
09-11-2010 om 20:59
Hof van saksen
Dat is een luxe villapark in de buurt van Assen ( drenthe). Wel duurder dan wat jij wilt. Maar misschien zijn er aanbiedingen tegen die tijd, er is nu ook een november aanbieding zag ik. Mijn vriendin is er geweest, met man die van luxe houdt, en kinderen die graag zwemmen ed. Nou ja bekijk de website zou ik zeggen, je kunt een dagje Groningen doen, of Assen in. Mooi museum daar, lekker fietsen in Drenthe.
10-11-2010 om 11:03
Ik heb daar wel eens aan meegedaan, maar het is me nog nooit gelukt om hoogste bieder te zijn.
Ga toch maar weer die site in de gaten houden dan.
Ik kom zelf uit Drenthe, dus eigenlijk wilden we richting de veluwe of zo, maar in iedergeval bedankt oor de tips!
En Pelle, in de titel van het draadje staat toch echt weekend, haha
Mosie
10-11-2010 om 13:22
Mosie
om hoogste te kunnen worden moet je vlak voor aflopen van de veiling je bod uitbrengen (ongeveer in de laatste 10 sec). Dan lukt het nog weleens!
10-11-2010 om 14:24
Kijk eens op....
Hele leuke en luxe vakantiehuisjes in Friesland. Wij zijn in de meivakantie geweest. Echt een aanrader!
Op zoover.nl een hele lijst met aanbevelingen!
Geen zwembad bij de huisjes maar wel in de omliggende dorpen/steden.
Groeten JOER.
10-11-2010 om 19:46
Actie van de dag
Heb je wel eens op die site gekeken? Is iedere dag een nieuwe en vaak leuke aanbieding die je alleen die dag kan boeken (dus geen veiling) in binnen en buitenland www.actievandedag.nl