Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

joer

joer

20-11-2009 om 12:30

Ideeen voor kerstvakantie met pubers

Onze jongens zijn 16 en 13. Het laatste jaar word het steeds moeilijker om ze enthousiast te krijgen voor een korte vakantie.

Het liefst willen ze gewoon thuis blijven.

De dagen voor kerst willen we er toch even op uit. Ik krijg via de mail de aanbiedingen voor weekendje weg en bungalows.nl dus daar kijk ik elke week naar. Skieen doen we in de voorjaarsvakantie.

Vorig jaar stedentrip Antwerpen gedaan.

Heeft iemand leuke ideeen of locaties waar onze pubers warm voor zouden kunnen lopen.

Groeten JOER.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

20-11-2009 om 19:04

Berlijn

zeker voor pubers ook leuk en interessant

Hanny61

Hanny61

20-11-2009 om 21:53

Londen

Wij zijn in de herfstvakantie vier dagen naar Londen geweest met onze jongens van 15 en 12 jaar. Het was onze tweede keer en wederom een succes. Londen heeft prachtige parken, fantastische (gratis) musea en heerlijke winkels. Wij hebben genoten. Door goedkoop te vliegen en logeren in een goedkoop appartementje was het allemaal ook nog heel betaalbaar. Greenwich is een aanrader, mooi park, interessante tentoonstelling over astronomie, tijd ed en een heel leuk dorps karakter.

tonny

tonny

24-11-2009 om 19:57

Glimlach

Ik moest wel even glimlachen bij dit luxeprobleem.

'Het laatste jaar word het steeds moeilijker om ze enthousiast te krijgen voor een korte vakantie. Het liefst willen ze gewoon thuis blijven.'

Bij de andere tips sluit ik me van harte aan, een stad is altijd boeiend om met elkaar te ontdekken en plezier te beleven. Het duurt niet lang meer, dan gaan ze écht niet meer mee en gaan jullie samen stedentrips doen

tonny

joer

joer

30-11-2009 om 15:59

Inderdaad tonny

Je hebt gelijk. Het is inderdaad een luxe probleem.

Toen de jongens nog jonger waren gingen we vaak op vakantie, bijna alle schoolvakanties gingen we erop uit.
Heerlijk met elkaar als gezin op stap.

Ik vind het best een beetje moeilijk dat die tijd voorbij is en dat de jongens steeds meer hun eigen plan trekken. Het met elkaar als gezin optrekken komt er daardoor steeds minder van.

Maar we zijn eruit. Bepakt met dvd's, cd's, leesboeken, gourmetstel en zakken chips gaan we 4 dagen naar een vakantiehuis in Overijssel, midden in de bossen. En een dagje dierentuin Emmen zagen ze ook wel zitten.

En ja! We zullen er binnenkort inderdaad aan moeten geloven. Weer op vakantie met zijn tweetjes.

Zucht! Ze worden groot en (eigen)wijs!

Groeten JOER.

Groeten Joer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.