Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bertje1

bertje1

18-03-2018 om 11:38

Iemand idee voor zoon na examen? Geen drank&dance vakantie

Mijn zoon wil best weekendje of paar dagen naar het buitenland na zijn examen (met 2-3 personen); hij houdt niet van 'zuipen en dansen' en als je op jongerenvakanties googlet zie je eigenlijk alleen dat. Als je bij bv NS international een trein+hotel boekt lijkt het meer voor wat ouderen. Heeft iemand tips? Hij dacht aan wenen of andere (hoofd)stad.
parijs en londen al wel geweest, maar wellicht is londen ook wel optie (dan gewoon met nieuwe trein).

angel3

angel3

18-03-2018 om 11:50

Berlijn?

Wenen is wel belegen hoor.
Berlijn is superhip.
Waar houdt hij van?
Hij kan ook kiezen voor combi bv barcelona. Heb je ook lekker strand gevoel.

active vakantie?

Vorig jaar had onze zoon plannen om met een vriend samen een active vakantie te boeken, dat kon niet door gaan dus ik heb geen ervaring met organisatie.
Hij had met simireizen mee willen gaan (reis naar Guillestre). Ze bieden active vakanties aan, er zal vast wel wat gedronken worden maar te veel zeker niet omdat je dan niet mee mag doen aan activiteiten.

vakantieganger

vakantieganger

18-03-2018 om 15:25

ideeën genoeg

Ik heb ideeën genoeg, maar... de jongens hebben toch zelf wel een beeld van wat ze gezamenlijk willen gaan doen? Wat voor soort vakantie spreekt ze aan?

Cultuur opsnuiven in een stad?
Terrasjes?
Strand?
Zwembad?
Kamperen?
Goed bed in een hotel?
Andere mensen ontmoeten?
Zelf koken?
Musea bezoeken?
Sportieve activiteiten?
Pretpark?
Met een groep?
Georganiseerde reis?
Indrukwekkende landschappen?
Natuur?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

18-03-2018 om 15:46

Edinburgh

Mijn dochter is vorig jaar met een vriendin naar Edinburgh geweest. Ze zaten in een prima hostel, tweepersoonskamer, midden in het centrum. Andere klasgenoten gingen onder andere naar Barcelona en Sevilla.

vlinder72

vlinder72

18-03-2018 om 16:09

Overal