Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Elisa

Elisa

03-06-2010 om 11:00

Is het weer vaker slecht in de bretagne?

Ik wil naar de Bretagne op vakantie begin augustus, maar ben toch ook wel een zonnemens. Is het inderdaad vaker slechter weer, regen, koud in de Bretagne, of verschilt dat niet met overig Frankrijk? Ik wil toch echt in een bikini kunnen liggen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verschil

Er is een verschil tussen noord en zuid Bretagne. In het zuiden is het vaker droger en warmer. Helaas kan niemand nog het weer voorspellen maar al die keren dat wij in zuid Bretagne waren hebben we wekenlang warm strandweer gehad. Af en toe savonds een bui en een dagje bewolking erbij hoort er ook bij.

reina

reina

03-06-2010 om 15:06

Elisa

Zelf was ik 2 x in Bretagne, de ene keer echt zomerweer, de andere keer kwakkelend, niet gezwommen etc., mijn broer is een aantal jaar achter elkaar geweest, heeft prachtig weer gehad, maar ook verregende vakanties. Voor een echt grote kans op zon moet je zuidelijker gaan, maar Bretagne is wel mooi!

Sawo

Sawo

03-06-2010 om 16:05

Noord bretagne ja

Hoi Elisa

Wij waren een aantal jaren geleden in Noord Bretagne. We hebben 2 weken veel wind gehad, bijna alleen temperaturen beneden de 20 graden, dus geen zonvakantie.

Maar het was toen bijna overal slecht. alleen in Zuid Franfrijk was het mooi weer.

groet

Saar

m@ss

m@ss

03-06-2010 om 21:04

Bretagne

aantal jaren geleden daar geweest. Meestal temp rond de 20c En 's avonds snel afgekoeld en aangekleed buiten zitten. Weinig bikini aangehad Dus wij blijven sindsdien aan de zuidelijke kant van frankrijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.