Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

sita

sita

18-06-2010 om 21:19

Italie, le marche, hoe zijn de supermarkten daar?

Wij gaan het liefst naar de lokale kleine propvolle winkeltjes, ik hoop deze ook in Le Marche aan te treffen, we zijn nog nooit in Italie geweest.
Maar ik vind het bv in Frankrijk ook fantastisch on door zo'n grote supermarche te struinen naar bijzondere dingen.Dat is voor mij zeer ontspannend
Zijn er in Italie ook dit soort grote supermarkten?
En in het bijzonder in Le Marche (wij zitten een stukje boven Ancona).
bedankt, Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

18-06-2010 om 22:14

In Italië heb je ook hypermarché's, zo'n beetje vergelijkbaar met Frankrijk, maar ze zijn wat minder dik gezaaid.

reina

reina

19-06-2010 om 09:40

Sita

Wij gaan ook een deel van de vakantie naar le Marche. Dat deel vanItalië ken ik ook nog niet. Zelf hoop ik vooral op markten met heerlijk verse locale groentes en kazen! Maar er zijn in Italië ook grote supermarkten, daar gaan we ook zo nu en dan wel even naar toe.

Primavera

Primavera

26-06-2010 om 15:40

In italië heb je franse hypermarché

In Italië stikt het tegenwoordig van die grote Franse hypermarchés. Sterker nog, ze hebben vaak zelfs dezelfde naam zoals LeClerc en Carrefour. Verder heb je nog Ipercoop, Esselunga, Standa, Pam, Conad en nog een paar. Over het algemeen zijn de prijzen er zeer voordelig en de variatie van produkten groot van discount-kwaliteit tot plaatselijke delicatessen (brood/focaccia, kaas en vleesbeleg worden bij de afdeling voor je afgesneden) en verder kun je er natuurlijk fietsen, nieuwe tent, zwembadjes, kleding, elektrische apparaten (tv's, computers), (tuin)meubels en weet ik wat niet allemaal krijgen.
Vraag waar je bent gewoon even waar de dichtsbijzijnde ipermercato is.
Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.