Vakantie en uitjes

freline
30-07-2011 om 23:38
Jaarplaats gezocht voor tourcaravans
We hebben dit jaar voor het eerst een jaarplaats op een camping, het idee is fantastisch, je kunt er zo met je tasje kleren naar toe.
Voor volgend jaar zoeken we een nieuwe plek, ik denk daarbij aan het volgende:
Max anderhalf uur rijden vanaf Hilversum.
Een plek waar je ook 2 hele kleine caravans mag plaatsen (niet elke gemeente staat dat toe).
Plaats voor een heel jaar (dus niet seizoensplaats waarbij je in oktober alsnog moet opbreken).
Aantrekkelijk voor kinderen van 10-13 jaar.
In een natuurlijke omgeving.
Vertier (in de vorm van bingo, puzzeltocht,georganiseerde activiteiten enzo) niet nodig, zwemwater in de buurt zou geweldig zijn.
Sfeer in de vorm van kampvuur, samen liedjes zingen en zo vinden we wel leuk.
En dan ook nog betaalbaar (ik denk aan 1500 per jaar).
Het zoeken hiernaar is lastig. Dus het zou leuk zijn als er hier wat ervaringsverhalen komen! alvast heel erg bedankt natuurlijk,
freline

janitha
31-07-2011 om 15:05
Freline, waar ik sta
is de Papaver in Sellingen. Heerlijke plekken. Ik weet niet of je langer dan okt. kunt blijven. Maar het water is er zo super. Schoon, groot, blauw!!
Rust, rust, rust. Je wordt waskker van de vogels.
Gr, Janitha

Sawo
31-07-2011 om 18:03
Bij ons in de buurt
Hoi freline
Ik kan geen antwoord geven op je vragen maar we hebben wel een leuke camping in de buurt. zie http://www.dekarekiet.com/index.html

freline
02-08-2011 om 12:10
Papaver
Lijkt me inderdaad een heerlijke camping. Lang kamperen is beperkt mogelijk, laat staan een jaarplaats, als we dat zouden kunnen vinden op zo´n terrein, heeeerlijk lijkt me dat. We blijven zoeken!
freline

freline
02-08-2011 om 12:11
Karekiet
Ziet er mooi uit, en ze adverteren en vrije plaatsen. Er was nu nog 1 vrij plaatsje. Maar ook niet het hele jaar open. Bedankt voor de tip in ieder geval.
freline.

janitha
02-08-2011 om 22:30
Papaver
Hoi Freline,
Ik heb dus een plek van april tot okt. op de Papaver. Ik ben er soms de enige gast geweest in het voorseizoen.
Janitha

freline
02-08-2011 om 23:56
Janitha
Hallo Janitha, ik heb wel een mail gestuurd hoor, met de vraag om meer info.
Maar het gekke is dat het volgens de stichting natuurkamperen niet mag, max 28 nachten aaneengesloten. Ik hoop nog gauw wat van ze te horen.
Heb je daar dan ook meteen je stalling geregeld?
freline

janitha
03-08-2011 om 13:13
Freline
Een deel valt onder het Groene boekje, de rest niet en daar zijn een paar plekken bij waar je lang kunt staan. Je ziet geen verschil trouwens tussen de plekken. Mijn caravan gaat daar ook in de buurt in de winterstalling. Je verwacht het niet maar in deze omgeving van Groningen is het zo bosrijk. En veel heidevelden. Als je Hans, de eig. spreekt doe hem de groeten. Wanneer je mijn haarkleur, roze/paars en mijn ochtendhumeur meldt weet hij het wel.
Groet, Janitha

m@ss
05-08-2011 om 23:35
Hoi
Hoi,
Ik vind dit een heerlijke rustige schone leuke camping.
Mooie plaatsen in omgeving en genoeg te doen.Weet niet of ze aan al je eisen voldoen.

freline
13-08-2011 om 17:07
Ben ik weer
even online.
Niets meer gehoord van Papaver, maar bij nader inzien vinden we het toch te ver weg voor weekenden. En bij campingderuimte geen jaarplaatsen gevonden.
Voorlopig blijven we toch op onze huidige camping, alleen verhuizen we in het najaar naar een mooier rustiger plekje op het terrein.
bedankt voor jullie reacties.
freline