Vakantie en uitjes

Vonda
26-06-2010 om 23:49
Joepie! geboekt!
Hoi,
Alleen maar even mijn blijdschap melden!!! Mijn man is nooit zo van de vakantievoorpret (ik kom meestal met de vakantie-ideeen) en moet dit jaar al veel reizen vanwege oa studie. Ik wilde toch wel graag ook iets met zijn 3-en doen en hij kon zich dat ook wel voorstellen. Ik wilde naar Karinthie, vandaag maar eens via die boeksites gekeken, heel veel plekken al niets meer te krijgen. Toen via een bepaalde site toch dingen gevonden en vanavond geboekt! Zo leuk!!
Op de een of andere manier vind ik dit blijkbaar toch wat eng om te doen/te regelen, maar het is o zo leuk als je dan tevreden kan zijn...
Overigens ga ik ook al 4 dagen weg met dochter in een bed-and-breakfast in Nederland terwijl mijn man dan dus 10 dagen weg is. Was ook zo'n kick om dat geregeld te hebben. Ik ben een gelukkig mens.
Heerlijk, vakantievoorpret!!!!!!!!!!!
Vonda

sita
28-06-2010 om 19:02
Wat leuk!
Goed van je. Mij zit het speuren en zoeken min of meer in het bloed en ik vind het zo leuk om te doen. Tot nu toe altijd op leuke plekken gekomen.
Alvast een hele fijne vakantie!
Sita

Vonda
29-06-2010 om 00:16
Reina en sita
Dank voor jullie reactiea! Ik zit ook overal op het werk en bij de hobby trots te verkondigen dat ik heb geboekt en wat we gaan doen. Ik heb er nog steeds zo'n zin in! Sita ik dacht eerst: zal ik nou weer naar het reisbureau gaan maar daar had ik 2 jaar geleden zo'n baalervaring: ik wilde naar Jersey / Guernsey dus ik in de gids kijken van dat reisbureau maar als ik dan iets bij ze opvroeg was het allemaal al bezet, had ik dus helemaal niets aan. Toen was ik ook al niet vroeg maar in elk geval veel vroeger dan nu... Waar ik nu boekte via internet gaf het systeem gewoon aan wat er in de gewenste periode nog vrij was. Heel gemakkelijk.
Groetjes,
Vonda

sita
29-06-2010 om 21:07
Ook geboekt voor oktober
via elizawashere, al eerder mee weggeweest, hele goede organisatie vind ik.
We gaan nog 10 daagjes naar kreta met z'n tweetjes, wat een luxe vind ik...Als ik de recensies lees dan moet het een paradijsje zijn...(eleonas, in Zaros).

Vonda
05-07-2010 om 13:44
Sita
Wat bevalt jou zo goed aan die organisatie? Merk je echt dat het beter/leuker is wat zij bieden dan wat anderen bieden?
Lijkt me leuk trouwens, Kreta, ben wel eens op wat Griekse eilanden geweest maar daar nog nooit.
Gr.
Vonda

reina
05-07-2010 om 14:18
Sita
elisawashere ziet er leuk uit, helaas gaan ze niet naar de bestemming die ik in mijn hoofd had. Ik heb al regelmatig op hun site gekeken, maar ik kan of de bestemmingnietvinden die k zoek, of ze vliegen op een voor mij verkeerde dag .

sita
07-07-2010 om 20:41
Vonda
Dit is de 2e keer dat wij via elizawashere gaan, verder ken ik nog een andere waar ik de naam even niet meer van weet en ross holidays. ross holidays vond ik duur en het apartement voel erg tegen. Bij eliza was het precies zoals ik had gelezen, ook de correspondentie, eventuele vragen van te voren worden goed beantwoord.
Wat ik ook prettig vind is dat je 1 prijs hebt waarin alles inbegrepen zit, vlucht, appartement en huurautootje die klaar staat. Deze keer zit ook nog het ontbijt er bij in.
Ook de andere mensen die ik heb gesproken tijdens de vakantie vorig jaar op kefalonia waren tevreden over deze organisatie.
Sita

Vonda
14-07-2010 om 22:25
Sita
Ik had er nog nooit van gehoord. Ik geloof dat mijn ouders wel eens via Ross zijn geweest.
Ik ben erg benieuwd hoe het daar zal zijn. Begint wel steeds dichterbij te komen!
Gr.
Vonda