Vakantie en uitjes

Vannie
22-08-2010 om 10:16
Kamperen in de herfstvakantie?
Wie gaat er altijd kamperen in de herfstvakantie? Wij hebben al járen een caravan, maar gaan eigenlijk nooit kamperen in de herfstvakantie. Dit jaar hebben we beide vakantiedagen over, dus hebben we de mogelijkheid om op vakantie te gaan. Maar is het niet steenkoud in de herfstvakantie?? Wie heeft er ervaring mee?
Graag jullie reactie,
Met vriendelijke groeten,
Vannie

Sterre42
22-08-2010 om 11:08
Doen
Maar dan moet je wel een camping zoeken die nog open is. Wat houd je tegen, en als een je kachel in je caravan hebt helemaal toch?
In NL sluiten de camping bijna allemaal per 1 oktober.
Het kan vaak in de herfstvakantie nog prachtig weer zijn, dat hebben we de laatste jaren vaker gehad.
Ik zeg dit omdat wij ook weleens hebben gekampeerd in april, met vorst aan de grond, hahaha! Kacheltje aan, voila. Het weer was toen echt een stuk kouder maar ach, wat boeit het. Je bent op vakantie en je vermaakt je toch wel. Trui mee en dikke sokken, lekker gaan.
Kids vermaken zich altijd wel, of de zon nu schijnt of dat het kouder is.
Maar waar denk je eigenlijk aan, NL of buitenland?

Lis@
22-08-2010 om 11:28
Zeker doen
In de herfst is het overal prachtig~! Ik zou wel een elektrisch kacheltje meenemen je bespaart een hoop gas ermee. Wij hebben wel eens zonder gas gezeten De kachel in de caravan verbruikt een behoorlijke hoeveelheid. Die kacheltjes koop je bij een kampeerwinkel voor 15 euro ofzo. Je kunt hem ook nog in de voortent zetten als je die opzet.
De veluwe is prachtig maar ook Frankrijk is erg mooi!

Vannie
24-08-2010 om 23:35
Ik twijfel nog...
Frankrijk is idd erg mooi, favoriete vakantieland. Maar tever rijden. Ik heb maar een kleine week vakantie (moet het weekend ervoor nog werken), dus het is zonde als je eerst een dag moet rijden...
Waarschijnlijk gaat het zeeland worden (zie andere topic, de camping moeten we nog uit gaan zoeken), misschien wel op een boerencamping??
Bedankt voor de adviezen,
Groeten,
Vannie

Puck
26-08-2010 om 09:48
Lekker blijven twijfelen
Wij weten ook nog niet of we in de herfstvakantie gaan kamperen. Maar wij twijfelen niet: we hebben gewoon afgesproken dat als het fatsoenlijk weer is we dan gaan kamperen en is het weer zoals vandaag dan boek ik gewoon een last minute huisje. Voor wat betreft de kou hoef je in een caravan niet zo bang te zijn, je hebt tenslotte een kachel aan boord en als je ook nog een klein elektrisch kacheltje aanschaft dan smoor je helemaal de hut uit.

Vannie
26-08-2010 om 10:27
Twijfelen
ja we blijven twijfelen. De caravan is zo gehaald en gepakt. We gaan het allemaal afwachten.
Groeten,
Vannie