Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-01-2010 om 18:36
We zouden het leuk vinden om met onze dochter van 15 een klein weekje een meerdaagse kanotocht te maken ergens in Frankrijk. Liefst zuid-westen.
Onze bagage zou dan na gebracht worden en de overnachting is dan ook geregeld. Dat was de gedachte. Nou de uitvoering. Heeft iemand tips voor mij?
21-01-2010 om 16:57
Snp wat voor jullie?
Snp.nl heeft 11 gezinsvakantie's met kano of varen. Dus wie weet zit daar wat voor jullie tussen. Verder misschien eens neuzen in de bibliotheek of online bij het blad 'op pad', hier zitten vaak kanoverhalen etc in.
succes!
27-01-2010 om 10:27
Niet echt
we willen graag in Frankrijk kanoen omdat dat weer het beste uitkomt met verdere plannen.
Heb inmiddels een organisatie gevonden die kanotochten organiseert maar ze zijn dun bezaaid
28-01-2010 om 23:02
Jaren geleden
hebben wij zoiets gedaan. Het was een groepsreis, mijn ouders van toen 50 waren de oudsten van de groep, mijn zusje van 15 de jongste (en dan mijn broertje van 18, ikzelf van 20 en mijn vriend van 25). Het was echt heel leuk en relaxed, kanoen op de Dordogne van camping naar camping en de tenten en bagage werd gebracht. De groep was ongeveer 25 man totaal, met 2 begeleiders. Maar ik weet echt niet meer hoe de organisatie heette, als die nog bestaat...
Als je goed Frans spreekt zijn er ook Franse organisaties, hebben wij met ons tweeen vaak gedaan toen we nog geen kinderen hadden (kanoen of canyoning in de Spaanse pyreneen, super!). UCPA heette die.
Marjoleine