Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Willeke

Willeke

25-10-2018 om 15:17

Kinderfietsen op fietsendrager

Wij willen een fietsendrager (voor op de trekhaak) aanschaffen en wij willen hier ook graag de fietsen van onze kinderen op kunnen zetten als dat nodig is. Maar nu vraag ik me af of een kinderfiets normaliter op een reguliere fietsendrager past. En of er modellen zijn die hier specifiek geschikt voor zijn (maar waar daarnaast ook gewone fietsen op kunnen).

Heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik kan er helaas weinig informatie over vinden op internet.

Ja hoor

Op (de meeste?) fietsendragers zijn de onderdelen waar de banden op gaan en waar je het frame mee vast maakt verstelbaar. Dus elke maat fiets past er wel op. Hooguit de hele kleine kinderfietsen niet denk ik. Wij hebben zelf een Hapro Atlas.

Willeke

Willeke

31-10-2018 om 12:17

Een (verwijderd door forumbeheer) aangeschaft

Bedankt voor je reactie! Wij hebben uiteindelijk gisteren via (verwijderd door forumbeheer) fietsendrager besteld. Op een andere site stond deze in de categorie 'geschikt voor kinderfietsen', dus het zou goed moeten komen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.