Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Klamme kleren in tent

Na een paar dagen regen op de camping zijn alle kleren altijd helemaal klam. Hebben jullie een goede tip om dat te voorkomen?
Vorig jaar zag ik mensen met plastic bakken i.p.v. koffers. Zou dat helpen, of kruipt dat vocht er gewoon onder? Of een dik stuk afdekplastic in de koffer ? Hier zal iemand toch wel iets op bedacht hebben… Ben benieuwd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klam in bed

Ik heb eigenlijk altijd een klam bed in de tent. Tot we een binnentent met wollen gronddeken erbij kochten. Sindsdien is dat probleem over. Je zou dus je kleren in de binnentent kunnen bewaren met wollen gronddeken.
Anders is inderdaad een plastic afsluitbare bak een oplossing. Of naar warme gebieden gaan waar het nauwelijks regent, dat helpt ook!

Dorry

Loeske77

Loeske77

25-04-2010 om 15:40 Topicstarter

K.ersje

Jullie dus ook aan de bakken Maar komt er dan geen condens aan de binnenkant? En gebruik je gewoon van die simpele doorzichtige opbergbakken van Ikea met een deksel erop?

Bakken

Toen wij nog een vouwwagen haddaen, hadden we 4 grote bakken van de Xenos. Met deksel die je er op vast klikt. Ideaal. Doorzichtig, dus je kon zien wat waar zat en alles bleef hartstikke doorg, terwijl en toch meedere malen weg zijn geregend. De bakken konden ook goed gestapelt worden. Ik gebruik ze nu thuis om de winter en zomerkleding apart in op de bergen :o). Die bakken waren niet duur.

Groetjes, Pinkelot

sita

sita

26-04-2010 om 20:12

Ook benieuwd naar de bakken, k.ersje

Ik stuur je even een mail, want bij ons is het ook altijd een gezoek om van alles in de tent en dat zou ik graag beter willen organiseren .
Alvast dank,
Sita

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.