Vakantie en uitjes

gerdien
16-02-2012 om 19:32
(kleine) camping gezocht in de buurt bij beziers
pfff, ik ben al tijden aan het zoeken naar een camping, niet te groot, ongeveer 100-150 plaatsen maximaal, in de omgeving van Beziers/ Carcassonne in Frankrijk. Maar ik kan het gewoon niet vinden...
Is er iemand die nog een tip heeft? We vinden het niet erg als er Nederlanders komen, animatie is niet perse noodzakelijk, kindvriendelijk en aanwezigheid van zwembad is wel gewenst. Liefst zoveel mogelijk staanplekken (dus geen camping vol met mobilhomes).
Alvast bedankt!

Dorry1
17-02-2012 om 00:31
Rustiek
Kijk eens in de gids Rustiek Kamperen, daar staan veelal zulke campings in.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
( ik heb geen zin om die regel te verwijderen)

brugklasmoeder
17-02-2012 om 10:50
Wij waren
op deze camping: le Martinet Rouge. Niet al te ver bij Carcasonne vandaan. Veel te doen in de omgeving. Wij zijn naar grotten geweest o.a.
Camping is erg leuk voor kinderen doordat er allerlei rotspartijen zijn waar kinderen kunnen spelen. Onze kinderen zijn normaal niet zo spelerig qua verstoppertje en hutten bouwen, maar hier hebben we ze niet gezien. Leuk zwembad, leuk multi-sports terrein.

Margriet*
18-02-2012 om 13:50
Kijk hier eens op
De site van ECEAT. Maar je moet eigenlijk al in januari gereserveerd hebben is mijn ervaring, zeker voor Italie.

nog een tip
19-02-2012 om 18:27
Camping goudal
Ongeveer zo groot als jij beschrijft, prachtig schoon meertje met strandje (komt een bron in uit geloof ik)
Wel eigendom van nederlanders dus ook nogal wat langenoten aanwezig.

Dorry1
20-02-2012 om 13:11
Goudal: kou dal zou je bedoelen
Ik ben ooit naar Goudal geweest, en nog nooit zoveel kou geleden als daar! 's Avonds is het tegen de 11 graden (zo koud is het nu ook) en dan heb je weinig warmte van een tent. Ik was wel heel blij met het cafe met open haard op t terrein, en die ging elke avond aan. Ik moest daar bij gaan zitten, anders werd ik niet meer warm. De kou 's avonds en 's nachts komt door de hoogte en door de ligging aan de verkeerde kant van de berg.
Dorry