Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Teff

Teff

05-08-2020 om 11:31

Klimbos pijn ribben

Vandaag naar n klimbos geweest op onze vakantie. Had ik nog nooit gedaan. Na instructie n oefenstukje gedaan waarbij je langs een kabel naar beneden zoeft in een klimgordel met carabijnen. Alleen deed het bij mij heel erge pijn! De gordel kneep mn zwevende ribben samen, net of ze werden gebroken. T lukte me niet meer om me omhoog te trekken, kreeg geen adem. Ik scheen de enige te zijn die daar last van had daar. Ben wel een hardloper en een wandelaar. Wel heb ik snel last van een bh die striemt op mijn ribben.

Guera

Guera

05-08-2020 om 14:12

uhhhh?

Toevallig heb ik het van de week ook gedaan. Het tuigje zit vooral om je bovenbenen en komt. Je hangt dus met name op je bovenbenen of hoe leg ik dat uit? Tuigje kwam niet hoger dan mijn navel. Zat je wel goed in dat tuigje? Zo klinkt het nl niet. Moet strak bij je kont en bovenbenen/liezen zitten. Verder eigelijk niet en heb je volledige vrije beweging ruimte

Teff

Teff

05-08-2020 om 16:54

Niet goed

Ik denk dat die gordel niet goed zat. Werd door de instructeur vastgemaakt. Vooral strak rond de buik. De eerste keer dat ik ‘hing’ schoof hij heel hoog. Ze snapten niet hoe dat kon? Wel jammer want daar ging de activiteit die ik met mn gezin wilde doen. Mn ribben doen er nog zeer van. Moet wel zeggen dat ik door ziekte veel pijn in mijn ribben ervaar, denk ook dat het daar aan ligt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.