Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-01-2011 om 17:17
Heb al wat reisboeken in huis en zit het internet al af te struinen, maar vaak zie je veel te veel! We willen in de zomervakantie 2 weken naar Kroatie (Istrie denk ik). Vliegen of auto is nog niet bekend. Niet al te duur natuurlijk....
Wie of wie heeft er een leuke tip?
15-01-2011 om 17:45
Istrië
Wij hebben bewust niet gekozen voor Istrie omdat het daar erg druk en toeristisch is. Maar zoeken jullie dit juist dan is het natuurlijk geen probleem.
Wij hebben via www.topictravel.nl 2 mooie vakantiehuizen gehuurd in Kroatie. Maar dan een stuk naar beneden en op een eiland.
Succes!
Groetjes JOER.
15-01-2011 om 19:53
Geen istrië
De omgeving van Split is minder toeristisch, zeer mooi en even ver om te rijden als Istrië. Je kunt dan alleen autobaan rijden en hebt minder files. Dit kan heel veel schelen.
Vanuit Split zou ik zeker naar de watervallen van Plidvice gaan. En natuurlijk de kust bekijken met stranden, rotsen, grotten, etc.
20-01-2011 om 14:04
Bedankt....
..... voor de tips.
Onverwacht toch snel iets gevonden! Het is wel Istrie geworden, camping Belvedere in Vrsar. Ik ben benieuwd!