Vakantie en uitjes

Manda Rijn
12-05-2010 om 17:57
La ferme croquette
dankzij dit geweldige forum, Bastet en andere die ook heel erg enthousiast waren, ik heb je tip opgevolgd en we zitten met het pinksterweekend in 'de oude school' in de kroket. Dochter1 mag hartsvriendinnetje meenemen, heerlijk allemaal, niemand weet het nog hier thuis dus ik ga zometeen wat mensen verrassen.
Wat moeten we absoluut in de omgeving gaan doen ?
Waar kunnen we betaalbaar eten ?
We zijn er van vrijdag eind van de middag tot maandag eind van de middag. Het is pinksteren dus op zondag en maandag zullen er wel veel dingen dicht zijn ?
we zijn met 3 kinderen: 7,5 jaar, 7 en 10 maanden.

Prakje
12-05-2010 om 20:11
Wij zijn net geweest
Ook dankzij de tip op OO zijn wij half april geweest met familie. We zaten in beide appartementen (wij in de Oude School).
Wij hebben niet veel gedaan, het was prachtig weer en de pipo-wagen met speelgoed, schommels, trampoline en ezels waren meer dan genoeg vermaak voor de kinderen (5 stuks van 11-8-6-3 en 1 jr).
Wij hebben lekker in het zonnetje bijgekletst
We zijn wel in de grotten van Dinant geweest, leuk voor kinderen die nog nooit een grot gezien hebben. Een rondleiding van ca 45 minuten is lang zat voor alles onder 7 jaar....
Er liggen in beide huisjes meer dan voldoende folders en tips van vorige gasten. Waar je wél en ook waar je niet heen moet. Lees ook het gastenboek door, daar haalden wij op de laatste dag de leukste tips uit...
Veel plezier! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Bastet
13-05-2010 om 08:33
Wat leuk manda!
He veel plezier wat leuk!De plaatselijke supermarkt op loopafstand is open op zondag,al weet ik niet hoe dat zit op een feestdag.In Dinant zitten grote supermarkten.
Op het terrein zelf is voor de kleintjes genoeg te doen en te spelen.Misschien mogen de oudsten nog even ezeltje rijden.Wij zijn zelf niet uit eten geweest,maar hebben zelf gekookt,maar de eigenaren hebben tips en ideeen zat!En gewoon een lekker belgisch frietje halen in Dinant natuurlijk..
Veel plezier,Bastet

Bastet
13-05-2010 om 08:34
Ps manda
Mail me gerust even,kun je nog wat foto's zien.
bastet syldsk apestaartje casema punt nl

Manda Rijn
14-05-2010 om 21:39
Gaat niet door
er is een dubbele boeking en daar zijn wij dan de dupe van, grrr. Zo'n teleurstelling !

Manda Rijn
17-05-2010 om 12:21
Pelle
we gaan een dagje naar linnaeushof ;-(
rottigheid.
Oh ja we kregen wel een email dat we met korting een ander weekend konden boeken, dus ik heb een weekend voorgesteld (herfstvakantie) en weer niets gehoord. En dat terwijl er werkelijk geen 1 negatief bericht te vinden was op heel internet over deze kroket.

Bastet
17-05-2010 om 18:25
Wat een kroketten zeg
Ik heb dit ook nog nooit gehoord van deze mensen,vindt het ook niks voor hen!
Bastet

Manda Rijn
17-05-2010 om 19:57
Pelle & bastet
Ik snap er ook niets van Bastet, misschien is er wel wat aan de hand daar, iemand ziek oid ?
Pelle, nee niets kunnen vinden voor het zelfde bedrag wat vergelijkbaar was in 'leukheid'.
;-(
oh blubber. Maar iig de meisjes waren er snel over heen toen ik linnaeushof voorstelde en pannenkoeken. Ik neem van te voren een paar sigaretten en een reeks ibuprofen en dan moet ik het wel kunnen volhouden. Ik hoop dat een vriendin mee gaat dan heb ik iemand om tegen aan te praten, zal wel niet want ze is hoogzwanger (vandaar dat ik het wel een relaxt idee vond dat haar oudste dan een lang weekend bij ons was).

Manda Rijn
20-05-2010 om 11:48
Bericht gehad
en hoogstwaarschijnlijk gaan we in de herfstvakantie (met korting !!) een lang weekendje.
Ze blinken niet uit in communicatie maar goed, we geven het nog een kans.

Heirthe
20-05-2010 om 23:21
Die is leuk he
helaas zijn onze kinderen, tenminste de oudste twee te oud voor zoiets, die willen wat meer actie dan ezeltje rijden etc, maar ik had er graag een keertje naar toe gewild. Jammer dat ik ze niet eerder ontdekt heb.

liora
22-05-2010 om 09:07
Jee
Wat leuk lijkt me dat!
Ik ga kijken of ik volgend jaar met mijn jongens kan gaan, lijkt me echt super.
Ik had deze link al eerder gezien inderdaad, maar ben hem blijkbaar weer vergeten... helaas.
Liora

Manda Rijn
22-05-2010 om 17:35
Heb er zin in
jammer dat we er nu niet zitten maar het is niet anders. Iig heb ik nu de papieren ontvangen voor de herfstvakantie, 3 nachten. Heerlijk hopelijk is het tzt nog aardig weer zodat de kinderen buiten kunnen spelen.