Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Phryne Fisher

Phryne Fisher

24-02-2019 om 12:40

Lange vlucht twijfel

Ik ga binnenkort mijn dochter bezoeken in Verweggistan. Nu kan ik kiezen tussen een rechtstreekse vlucht die om 22 uur vanuit Nederland vertrekt en om 14 uur de volgende dag aankomt (10 uur vliegen + tijdsverschil). Dat vind ik een heel lange tijd in het vliegtuig en ik zie op tegen ‘s nachts vliegen. Met een tussenstop duurt 14-16 uur, waarbij het tweede deel alsnog 8 uur is, en je ‘s morgens verschrikkelijk vroeg aankomt. Er is ook nog een optie waar je om 23.00 uur ‘s avonds aankomt, maar die valt af omdat ik ook nog minstens een uur naar het hotel moet reizen.
Ik heb geen ervaring met zulke lange vluchten en zoveel tijdsverschil, dus wat zouden jullie doen? Rechtstreeks en ‘s nachts vliegen, of met een overstap, overdag vliegen en ‘s morgens aankomen?


Ad Hombre

Ad Hombre

24-02-2019 om 12:45

Schande

Schande, schande, milieu, milieu, vliegschaamte...

Hebben we dat maar vast gehad

Rechtstreeks

Zo'n overstap geeft onnodig gedoe en bij de tweede optie ben je toch ook 's nachts op pad. Oordopjes, warme sokken en zo'n slaapkamertje mee, misschien slaap je dan wel wat

skik

Mette

Mette

24-02-2019 om 12:52

Maar Ad

zou je nu een inhoudelijke reactie kunnen geven? Jij vliegt veel, graag en ongegeneerd, dus misschien heb jij er ideeën over.

Pluk

Pluk

24-02-2019 om 13:06

Rechtstreeks

Anders ben je wel enorm lang onderweg en een tussenstop is niet echt relaxed, is mijn ervaring.

Triva

Triva

24-02-2019 om 13:14

echt wel rechtstreeks

Waarom zou je een overstap willen? Waarom zou je niet 's nachts willen vliegen?
Wordt er meteen van alles van je verwacht als je aankomt daar? Stel dat je helemaal niet geslapen hebt, kun je dan in het hotel eerst een paar uurtjes slapen?

Flavia

Flavia

24-02-2019 om 13:15

Rechtstreeks

s 'Nachts vliegen is veel fijner dan kun je tenminste slapen en lijkt het minder lang te duren.

@Emma