Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-10-2008 om 07:36
Hoi, ik heb een heel mooi prive huis gevonden in dit gebied om te huren voor onze hele familie, mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en deze zomer gaan wij met ons op vakantie. Omdat wij elkaar lekker vrij willen laten,en iedereen weer andere dingen leuk vind zou ik graag willen weten of deze streek meer te bieden heeft als strand huis is in Vias Plages.... wie is in dit gebied wel eens op vakantie geweest?
Alvast bedankt Steffie
30-10-2008 om 11:22
Al meerdere keren
ook in Vias plage. ik vind het een hele mooie streek met zeer goed weer. Wij gaan wel meestal naar campings.
Beziers en Perpignan zijn het bezoeken waard, er liggen meerdere mooie stranden langs de hele streek.
zeg maar wat je verder wilt weten
31-10-2008 om 14:28
Oke!
Leuk... rijden jullie dan in 1 keer? voor ons zou het 1250 km betekenen.Ik heb de omgeving op de kaart wat beter bekeken, volgens mij wel veel mogelijkheden maar je moet bijna altijd via de snelweg ergens naar toe, we gaan de 4-18 juli, zouden er veel files zijn voor je ergens naar toe kunt?
Heb je een treinstation in de buurt? voor naar de grotere steden?
Zijn er bergen in de buurt (piryneeen natuurlijk) Kan zo ff niks meer bedenken... maar alvast bedankt Groeten Steffie
31-10-2008 om 16:50
Steffie
Wij zijn tot nu toe meestal met een overnachting onderweg gegaan. Dit jaar voor het eerst in 1 keer doorgereden en dat ging prima. Er zijn station maar wij namen eigenlijk voor alles de auto. Er loopt langs de kust een route die je helemaal kunt volgen, deze is best leuk om te rijden. Qua files viel het bij ons tot nu toe altijd wel mee, Heb daar op dagtochtjes eigenlijk nooit files gehad. In het achterland wordt het wat bergachtig, dan moet je richting Carcassone. Ik weet dat er richting binnenland ook een nationaal park ligt maar daar zijn wij nooit echt naar toe geweest, onze kindeen waren nog echt te klein.
Waarschijnlijk gaan wij dit jaar ook weer, waarschijnlijk richting Serignan
01-11-2008 om 09:05
Ik ga boeken...
dankje... we hebben gisteravond overleg gehad en het gaat hem worden!
Alleen nog 8 maanden wachten ofzo.....
Groeten Steffie