Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

KGO

KGO

06-08-2012 om 00:08

Legoland dld/ denemarken

Zijn Legoland Duitsland en in Denemarken vergelijkbaar? Zoonlief is helemaal weg van Lego en wil heel graag naar Legoland, maar welk park is nu meer de moeite waard?
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ervaring duitsland

Wij zijn een paar jaar terug naar Legoland Duitsland geweest. wij vonden het super. Een prachtig schoon park, veel te doen en waanzinning leuk. Park is overzichtelijk en de prijzen voor koffie/broodje ook.

Denemarken is natuurlijk het originele park, maar Duitsland doet daar zeker niet voor onder.

Misschien kun je de plattegronden van beide parken met elkaar vergelijken? Die kun je vinden op de websites.Want meningen zijn toch persoonlijk en wat de ander aanspreekt hoeft niet voor jou te gelden.

angel3

angel3

06-08-2012 om 12:48

Denemarken

We zijn net terug uit denemarken. Vind je zoon echt de lego bouwsels interessant? die zijn er in denemarken volop! Echt een maduromdam van lego. Geweldig! de rest is gewoon zoals elk pretpark.
Ik weet niet of duitsland ook zon soort madurodam achtig iets heeft.

De afstand vanaf NL maakt niks/niet veel uit zo te zien....

Jessica O

Jessica O

07-08-2012 om 07:47

Ook geweest

In Duitsland. Heeft ook dat madurodam achtige. En attracties, winkeltjes en noem maar op. Ik denk dat het veel het zelfde zal zijn. Wij hebben ze toen (2 jaar geleden) uitgebreid vergeleken. Alleen kon ik in Dld een leuk huisje in de buurt vinden en in Den niet.
Vandaar dat wij voor Dld hebben gekozen. En geen spijt van gehad.
Als je gaat zoeken in het forumarchief kun je wel veel meer draadjes over legoland vinden, wie weet staat daar ook nog info voor je in.

Jessica

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.