Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

legoland nog leuk voor 11 jarige?

Ha,
Wij overwegen een dagje Legoland te doen op terugreis vanuit Noorwegen.
Is dat nog leuk voor 11 jarige zoon dan?

Hij speelt nog heel af en toe met Lego, maar vraag me af of het park niet te kinderachtig is.

Iemand ervaringen?

Hortensia

Hortensia

04-03-2016 om 14:56

Jopi

Heb je het al aan je zoon zélf gevraagd? Het lijkt me dat die dat zelf goed aan kan geven Of is het een verrassing? In dat geval: ik ken volwassenen die een dagje Legoland geen straf zouden vinden

40er

40er

04-03-2016 om 15:00

mijn

Puber zou ik er nog blij mee maken hoor! Het is eigenlijk een pretpark met lego als thema.

Pug

Pug

04-03-2016 om 16:01

website

Laat hem naar de website gaan en zelf kijken.

Heel leuk

Onze oudste was 12 toen we er waren en vond het heel leuk.

notje

notje

05-03-2016 om 08:20

Wij zijn afgelopen jaar in Duitsland geweest met onze 9 en 11 (bijna 12) jarige.
Ikzelf ben nog geweest in Denemarken toen ik 14 was met mijn oudere broer en zus en ja het was nog steeds leuk.Doen zou ik zeggen.

jopi

jopi

05-03-2016 om 13:51 Topicstarter

dank

Het is al verassing bedoeld inderdaad, maar ben overtuigd: we gaan!

bertje1

bertje1

06-03-2016 om 16:53

hoe rijden jullie dan

best wel om? is rijden of vliegen handiger naar noorwegen?

Puck

Puck

07-03-2016 om 09:11

Bertje

je hoeft toch niet altijd via de korste weg naar huis? Wij doen dat ook vaak bij een wat verdere bestemming: tussenstop van een paar dagen op de terugweg op een interessante plek en dat kan dan best een stukje van de korste route af liggen.

Triva

Triva

07-03-2016 om 09:39

Noorwegen

Rijden naar Noorwegen is inderdaad een eind om, wij reden naar Kiel, namen de nachtboot naar Gotenborg en terug namen we de nachtboot van Oslo naar de kop van Denemarken. Dan is het nog 950 km ongeveer naar Utrecht (uit mijn hoofd, het was 10 uur rijden naar voorbij Amsterdam). Er waren veel mensen die naar Legoland reden en daar gingen overnachten maar je kunt vanaf die nachtboot ook in 1x naar huis rijden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.