Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-08-2010 om 11:51
Wellicht dat we binnenkort es een weekend naar Parijs gaan. Maar ik vind hotels zoeken in Parijs best lastig. Ben er zelf wel een paar keer geweest en vind de hotels altijd een beetje shabby.
Waar kunnen we met de kinderen goed toeven? (5 en 7) dus dat je s avonds niet in een ranzige lobby zit (ipv een gezellig barretje) en waar ze eventueel op de kamer erbij kunnen? Iemand een tip?
24-08-2010 om 13:11
Wij zijn met onze kinderen een paar jaar terug in een aparthotel geweest aan de voet van de Sacre Coeur. Erg leuk. Het was van Adagio Paris Montmartre. Keurig. Bakker om de hoek waar we ons verse ontbijt haalden. En allerlei barretjes en goedkope restaurantjes direct in de straat. Ik vond het echt ideaal met kleine kinderen. Er was zelfs nog een leuke tuin waar je kon zitten.
25-08-2010 om 09:52
Iets anders
Wij gaan regelmatig met dochtertje naar Parijs, ik vind alle hotelletjes leuk, dus daar ben ik misschien geen goede tipgever voor. Op tijd boeken voor een familiekamer, dat vind ik wel belangrijk. De laatste keer zaten we in een supermulticultiwijk, heerlijk.
Maar een leuke gids weet ik wel;http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/parijs-voor-kids/1001004004817439/index.html
25-08-2010 om 16:32
Villa daubenton
Wij zijn met ons vier kinderen in mei in het villa Daubenton geweest. Dat ligt in het Quartier Latin vlakbij Rue de Mouffetard. Het is gewoon een hotel maar dan met appartementen. Echt ideaal met kinderen.