Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Schnee

Schnee

11-01-2011 om 15:57

Leuk weekeindje weg met kids?

Aanstaand weekeind ben ik allen met de kids en wil graag met ze ergens heen (met overnachting).
Heeft iemand tips, ideen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bestemming

Wil je in Nederland blijven, of kan Belgie of Duitsland bijvoorbeeld ook? En welke regio in Nederland en welke juist niet?

Schnee

Schnee

11-01-2011 om 23:19

Sta voor alles open....

De kinderen zijn 10 en 6 jaar. Openbaar vervoer, maar kan makkelijk een auto huren. Budget tot 250.-/300,-.
1-2 overnachtingen en het maakt mij niet uit waar (max 3 uur reiden) en als het maar leuk is, ook voor de kids: binnenbad, of paardrijden of klimmen.... evt wellness voor mij.. maar dat zijn geen voorwaardes... een leuk kindervriendelijk hotel in mooie omgeving is ook goed...

parijs

parijs

12-01-2011 om 08:16

Van der valk

Uit welke streek kom je ongeveer? Dit ligt wel redelijk centraal:
Een nachtje in een hotel bij Van der Valk Volendam. Heb het even nagekeken op de site, een nacht voor een drie-persoonskamer kost 83,50. Er zit een overdekt zwembad in het zwembad en vanuit Volendam kun je zat leuke uitstapjes plannen. Volendam zelf natuurlijk maar ook Amterdam en Alkmaar zijn dichtbij.
VAn der Valk heeft trouwens best wel veel leuke aanbiedingen, ook familiekamers. Dus als je iets dichterbij wilt kun je op de site zoeken.

http://www.hotels.nl/nl/katwoude/valk/#prices

Alvast veel plezier!

Schnee

Schnee

12-01-2011 om 12:47

Ergens anders? woon in a'dam

Bedankt voor je tip! Met sauna en zo, heerlijk. Maar ik wacht nog even op andere tips, ik woon in Amsterdam en wil juist even weg uit mijn streek....

Zwemmen bij center parcs

Waarom ga je niet een dagje zwemmen bij een park van Center Parcs, in Aqua Mundo? Is hartstikke leuk voor kids (als ze van zwemmen houden natuurlijk). Je bent in een heel andere omgeving.

Misschien hebben ze bij Center Parcs zelf nog een last minute ook?

Die parken zijn overal in NL.

mpronk

mpronk

12-01-2011 om 22:12

Kijk eens op

www.vakantieveilingen.nl
www.weekendjeweg.nl (voor hotels en ze hebben ook bungalows)
http://www.bungalowspecials.nl/

allemaal hebben ze leuke aanbiedingen

marion

donderkopje

donderkopje

12-01-2011 om 22:59

Winterefteling

Je kunt naar de Winterefteling met een overnachting in het hotel of in het prima park "bosrijk". Huisje zal te duur zijn want voor 6 personen, maar een appartement voor 4 in een van de landhuizen is wellicht nog binnen het budget!?
Wij hadden het er super, en niet onbelangrijk: de kids ook

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.