Vakantie en uitjes

CharlotteH
09-05-2011 om 12:49
Leuke ideeën, verrassing disney
Aanstaande zondag ga ik met mijn zus en mijn twee zoontjes naar eurodisney.
De jongens weten nog van niets, hebben jullie leuke tips om ze te verrassen???
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

NaShA
09-05-2011 om 14:18
Disney is toch al een verrassing op zich?
Maar je kan het altijd leuker maken door een ontbijt/lunch/diner met Disneyfiguren te bespreken. Volgens mij kun je dat ook op het park of in Disney Village doen. Maar wij hebben het nooit gedaan, is niet goedkoop en je ziet de figuren ook regelmatig in het park zelf....

Vic
09-05-2011 om 15:11
Ik zou het nu al vertellen
Je wilt ze verrassen met de mededeling dat julie naar Disney gaan? Ik zou het dan een beetje zonde vinden om het pas in de auto op weg ernaar toe te horen. De voorpret is juist zo leuk, rondkijken op de website wat er allemaal te zien en te doen is e.d. Als je het op een ludieke manier wilt doen... Maak een woordzoeker/puzzel o.i.d. waarvan de oplossing is 'wij gaan naar Disneyland'.

CharlotteH
09-05-2011 om 16:48
Vic
Leuk idee, wel ff nadenken voor me.
Ik wilde het zeker niet in de auto doen, vond ik ook niet leuk, een koffertje inpakken vinden ze ook zo spannend.
Maar ik had express nog niets verteld voor de zenuwen... Meestal zijn ze met zoveel spannends in het vooruitzicht een beetje door het dolle, zeker in deze periode, die drukte die het einde schooljaar met zich meebrengt.., vandaar
Ik ga YouTube ook eens bekijken

pellenietleuk
09-05-2011 om 18:40
Pelle hou eens op
Wat kun jij toch soms onaardig over komen! Als je het er niet mee eens bent kun je toch ook gewoon niet reageren. Steeds zo'n sneer is echt niet leuk!!

Rembrand
09-05-2011 om 19:26
Niets vertellen.
Jaren geleden zijn wij ook naar Disney geweest ( samen met mijn zus en haar dochter).
Wij hebben vooraf enveloppen met puzzeltjes en aanwijzingen gemaakt en tijdstippen afgesproken waarop de kinderen deze open mochten maken. Ze moesten ook een keer naar Opa en Oma bellen en die gaven ook een hint via de telefoon. Aan het eind hadden ze steeds meer woorden in de goede volgorde staan. Pas bij Franse grens kwamen ze erachter. Wat een ongelofelijk plezier hebben we daardoor tijdens de reis al gehad. We praten er nog regelmatig over.
M.

Polly Shearman
09-05-2011 om 21:34
Oh disney
Ik ben net terug!!
Het vertellen aan zoons dat we gingen was helemaal niet spectaculair, wij waren er nog nooit geweest dus hadden geen idee wat we konder verwachten...
Inmiddels weten we dat wel... en hoe geweldig het ook was, ben er 4 dagen geweest ik hoef nu echt niet ieder jaar ofzo hoor
Ik het geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar op youtube vind je vast leuke vertel ideeen.
Veel plezier!!!

CharlotteH
09-05-2011 om 23:09
Pelle
Nou, de komende 8 weken staan zeker ontzettend veel te gebeuren, heel veel leuke en gezellige dingen, zelfs ik word er zenuwachtig van...; )
Dusse... Dit bespaarde ik ze even, plus dat het natuurlijk gewoon leuk is, zo'n verrassing!!
Mijn jongens zijn bijna 8 en bijna 4.
De oudste is 4 jaar terug al een keer geweest, dus daar zal grote blijdschap ontstaan en die jongste aap hem wel na, hahahaha

Fiorucci
10-05-2011 om 07:00
Pelle
Ohja, mijn brugklasser heeft het heel druk, nog maar een week of zeven hoor, en het is vakantie voor hem! En er moet nog veel gedaan worden.

Chris35
10-05-2011 om 11:14
Smileys (ot)
Ik heb vaak het idee dat smileys gebruikt worden om ongezouten een mening te geven, maar deze zogenaamd te ontkrachten door er een achter te zetten.
Groeten, chris