Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

irene3

irene3

02-12-2008 om 15:38

Leuke stedentrip?

Mijn man wordt volgend jaar 40 en ik zou zo graag eens met hem naar florence willen. Maar wat valt dat tegen; duur!!!! heeft iemand een goed tip waar ik beste kan zoeken en wat een leuk en betaalbaar hotel is. En is februari/maart een goed tijd om er naar toe te gaan?

of heeft iemand een ander (wat betaalbaarder) idee om ergens leuk met zijn tweeen naar toe te gaan? Parijs liever niet, daar zijn we al heeeeel vaak geweest. Wil zo graag wat anders...

kortom, ben nog een beetje bleu....
bedankt!! irene

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ryanair

ryanair vliegt voor weinig geld op veel europese steden. vertrekken vanaf Eindhoven of Dusseldorf(Weeze)
en even goed uitkijken welke dag je ga. Het kan veel schelen of je op vrijdag of op bijv. dinsdag vertrekt.
www.ryanair.com

Aanvulling

En dan is het slim om dat nu al te regelen. Hoe dichterbij de datum van vertrek, hoe duurder.
Maf systeem maar zo werkt het blijkbaar.

Ik ben in maart naar Rome gevlogen, dit heb ik in november 2007 geregeld. Dat heeft me toen 178 euro gekost. Incl. tax enz. Voor 2 personen.... Dat is echt heel goedkoop. Het loont echt even de moeite om even te zoeken naar goede data.

En tip: zorg dat je alleen met handbagage gaat (klein koffertje), dan kun je online inchecken en hoef je dus niet in de rij voor het inchecken te staan. Dat heb je dan al online thuis gedaan. Heeeeel handig. Dat kan voor zowel de heen- als terugreis.

Amarins

Amarins

03-12-2008 om 10:44

Barcelona?

Februari/maart kan qua weer tegenvallen in Florence/Toscane, het kan behoorlijk koud en meizerig zijn dan. Barcelona is natuurlijk ook geweldig, en het voordeel is dat veel goedkope vluchten daar ook op vliegen (of op Girona, en dan een uurtje met de bus naar Barca). Klimaat is wat gunstiger en wat betreft terrasjes, eten etc. is Barcelona wat sjeuiger dan Firenze. Ook lekker veel musea en niet te vergeten alles van Gaudi.

Maylise

Maylise

03-12-2008 om 11:20

Istanbul of marrakech

De titel zegt het al.
Naar Marrakech kon je altijd met Easyjet en naar Istanbul vliegt er geloof ik ook een low budget maatschappij. Maar vooral zijn het allebei zulke mooie steden. Bovendien is kwa klimaat Marrakech 's winters helemaal niet zo gek.

Maylise

amk

amk

03-12-2008 om 11:43

Heel andere kant op

Reykjavik, Oslo. Beide prachtige steden, vooral Reykjavik en dan een leuke dag trip naar de blue lagoon en naar Thingvellir of Geisir.
O, ik zou zo weer gaan.

groet,
Angela

Hillary

Hillary

03-12-2008 om 12:27

Praag

Praag is schitterend. Er vliegt ook een goedkope maatschappij naartoe, ben even de naam vergeten. En het is redelijk goedkoop daar uit eten enzo.

Barcelonaaaaaaa!

Kijk maar eens bij de vliegmaatschappij Vuelling. Daar heb ik zeer goede en betaalbare ervaringen mee. barcelona is fantastisch, heeft veel te bieden, cultuur, shoppen, lekker eten, zee/strand, aardige mensen. En heel veel goedkope pensionnetjes. Als je adresjes wilt laat dan een berichtje achter!

Succes
Bolbuikje (nou, ja allang niet meer, die nickname heb ik nog van tijdens de eerste zwangerschap..)

London natuurlijk!

en nu lekker goedkoop voor jullie omdat de pond zo laag staat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.