Vakantie en uitjes

vinkje
15-02-2011 om 21:36
Logeren ponypark slagharen (huisje)
Heb even in het archief gesnuffeld, maar wat ik daar las maakte me niet echt enthousiast, weliswaar een heel oud draadje, maar toch
Is het logeren nog steeds geen aanrader anno 2011, of zijn er ook positieve reakties, ik hoop het heel erg, want we hebben al 3 daagjes geboekt eind mei?
Ben heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn, betreffende een eigen pony en de huisjes momenteel
Mvg z-vinkje

NaShA
15-02-2011 om 22:01
Welk park?
ponycity ken ik niet (dat is een park iets verder van Slagharen met een pony bij je huisje). Maar de huisjes zijn volgens mij hetzelfde. Ze zijn prima voor een paar nachtjes, niet groot, maar groot genoeg. Wij hebben een prima weekend gehad daar, vorig jaar, maar wel in een huisje bij Slagharen zelf, dus zonder pony....

vinkje
15-02-2011 om 22:05
Och ja tuurlijk
Ik bedoel dus ponycity, ik wist niet eens dat er ook huisjes te huur waren vlakbij het pretpark, we ontvingen een folder in de brievenbus, maar dit betreft idd ponycity!

NaShA
15-02-2011 om 22:09
Die ken ik inderdaad niet
en ja, bij het park, wat zeg ik, IN het park zelf, kun je ook huisjes huren. Kijk maar op de site van Slagharen zelf. Stap je zo je bed uit het park in

Wenli
15-02-2011 om 22:22
Ook alleen in het park
Een huisje zo'n beetje onder het reuzenrad. En ook nog een huisje met dezelfde naam als onze dochter Vanaf het begin kon het voor haar dus niet meer stuk.
Wat dat huisje betreft; Het was vrij klein en ook wel oud, een piepklein slaapkamertje met 2 stapelbedden. Die bedden waren ook niet al te groot/breed en ook de ruimte tussen het onderste en bovenste bed was erg klein. Ook geen gordijn voor het raam, dus daar hebben we een vuilniszak voorgeplakt. Wij hebben zelf in de woonkamer op de slaapbank gelegen. Verder douche, wc, klein keukentje, eettafel met stoelen en tv formaat postzegel. Maar allemaal prima te doen, zoveel ben je toch niet in dat huisje.
We hebben ook een keer in zo'n wigwam gebivakkeerd, en daarna is zo'n huisje echt het walhalla. Hoewel mijn dochter nog steeds niet weet wat ze nu leuker vond

pooh bear
19-02-2011 om 15:22
Elk jaar
Wij gaan bijna elk jaar naar ponyparkcity en onze dochter vindt het helemaal geweldig.
De huisjes zijn inderdaad een beetje primitief en klein.
ze hebben tegenwoordig overigens ook wat luxere huisjes.
Wij vinden het altijd erg leuk. Ze hebben erg veel leuke pony's en er wordt van alles georganiseerd.
Het enige nadeel dochter moet altijd huilen als ze afscheidt van haar pony moet nemen.