Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-09-2010 om 17:17
Hoi
Volgend jaar willen we graag een paar weken naar Engeland en dan ook een weekje in de buurt van Londen. Doel is om dan 2 tot 3 dagen Londen in te gaan, en een dagje oxford, windsor enzovoort. ik ben aan het zoeken op internet naar een leuk verblijf aan de westkant van Londen maar kan niet echt iets vinden voor Engeland.
Heeft iemand tips of sites?
groetjes
Gruffalo
03-09-2010 om 11:59
Misschien..
Hoi,
Kijk eens bij buro scanbrit. Die hebben rondreizen in Engeland. Er is er vast wel eentje bij met een stop rond Londen.
(Wij deden dit jaar Mark, rondreis door Noord-Engeland en Schotland, erg mooi!)
Succes, Judith
03-09-2010 om 23:11
Wij willen ook
Ik houd mij aanbevolen voor suggesties! Wij hebben dezelfde plannen als jij, Gruffalo, maar wij hebben ook nog niets gevonden. Ik zoek dus nog even door.
Als iemand nog een leuk hotel in Londen weet, waar ze family rooms hebben voor 4 personen dan ben ik daar ook heel erg blij mee! Hotels zat in Londen, maar ik vind maar niets leuks voor een gezin ;-(
Mariola
04-09-2010 om 15:29
Familiekamers
Oh, die zijn er wel hoor!
wij zaten met zijn vieren in de Grand Plaza serviced apartments. Leuke buurt, ruime rustige appartementen. Vlak bij Noting Hill en bij een heel gezellige straat met restaurantjes enzo. Via booking.com
09-09-2010 om 12:05
Familiekamers
ja hoor die zijn er best. ik heb een appartement geboekt via booking.com. Kosten ongeveer 450 euro voor 2 nachten voor 4 personen. Da's iets meer dan 50 euro pp per nacht en dat vind ik reuze meevallen voor Londen. Wij zitten dicht bij earls court, behoorlijk centraal en hebben onze eigen "bedoening". Wel zo prettig met kinderen.. De Tesco schijnt er naast te liggen en ik ben DOL op buitenlandse supermarkten hahaha. Check eens Think Earls Court/Kensington. Think heeft meer appartementencomplexen, ook nog goedkopere.
13-09-2010 om 09:35
Kijk ook eens bij..
Thistle hotels. Er zijn er een stuk of 5 of zo in Londen. Die hebben familiekamers. Kinderen onder een bepaalde leeftijd zijn gratis.