Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-09-2010 om 17:15
Ik wil in de voorjaarsvakantie iets gaan doen dat ik nog nooit eerder gedaan heb, vandaar tips gevraagd. Ik wil namelijk (met twee pubers van 13 en 16) een week relaxed en luxe op vakantie. Ik wil me verwend voelen, niks hoeven, en de kinderen moeten zich er ook vermaken. Daarvoor is het vooral belangrijk dat er wat andere rondhangende pubers te vinden zijn en dat er bijvoorbeeld een zwembad is.
Ik ben juist van de primitieve kampeervakanties, dus dit is onbekend terrein voor mij.
Ik wil in ieder geval niet koken en geen boodschappen doen. En ik heb een hekel aan mensenmenigten en aan in de rij staan voor je eten. En ik houd van rust (in de zin van: dat het ergens lekker stil is).
Bestaat dit? En waar dan?
10-09-2010 om 18:40
Centerparcs
Mijn eerste ingeving is: Centerparcs. Daar kun je een luxe huisje huren, zo luxe als dat je zelf wilt. En er is voor je pubers genoeg te doen.
Maar ja, er zijn wel mensen. In de rij staan voor je eten zal niet echt het geval zijn. Maar omdat je in een schoolvakantie iets wilt, zal het lastig zijn om iets te vinden waar het lekker stil is en waar je pubers zich zullen vermaken.
Maar wie weet, komt DE tip nog voor je binnen
Mensenmassa's kun je op zo'n park natuurlijk ook vermijden, dat heb je zelf in de hand.
10-09-2010 om 19:42
Hof van saksen
supermooie omgeving, fietsen huren. Prachtig zwembad met wildwaterachtige glijbaan. Hele mooie huisjes.
Alleen tja wel een huisje dus zelf koken maar je kan ook elke dag uiteten gaan. Diverse restaurants op het park. Het is vrij aan de prijs dat park dus rijen dik voor de pizza zal je niet tegenkomen denk ik