Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

maat

maat

22-06-2014 om 19:18

Maat 48 - wat aan op de camping

Hallo,
Ik heb maat 48. Maar wat dragen jullie op de camping als het 30 graden is.
Zitten jullie dan in de badpak of in je korte broek en hempje. Zelf vindt ik het nogal warm, maar het zitten op de stoel in mijn badpak vindt ik zelf niet passen.


tonny

tonny

07-08-2014 om 16:12

schurende bovenbenen

daar hoef je niet enorm mollig voor te zijn, heeft gewoon te maken met je bouw en hoe ten gevolge daarvan loopt.

Dochters en ik hebben er alledrie last van bij zomerse pantyloze tijden. Wij kopen sloggi's met pijpjes; ze zijn er in zwart, wit en beige. Heerlijk, veel beter dan korte leggings.

dunne stof

Ik woon in een land waar de zomers heet zijn en heb een grote maat.Kleren van dunne stof die niet te strak zitten zijn favoriet. Opletten dat er geen lycra oid inzit ! Een badpak trek ik alleen aan om te zwemmen. Bloesjes zitten luchtiger dan tshirts trouwens. Jurken of bloesjes zonder mouwen draag ik echt wel hoor, wat een onzin om dat niet te doen vanwege dikke flubberarmen.Ik vind het jammer dat dikkere vrouwen zich zelf beperkingen opleggen kwa kleedgedrag. Als het warm is draag je wat comfortabel is. En dat zijn geen badpakken of leggongs met veel stretch.

leggongs

Moet leggings zijn natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.