Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-09-2011 om 21:19
Ik hoop dat je dit leest !
Je schrijft ergens in februari dit jaar dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad op camping les Cascades in de Dordogne.
Ik heb ze nu aangeschreven (communicatie per telefoon en email verliep wat moeizaam) voor 2 weken in een supergoedkoop stacaravannetje met voortent zonder stromend water en dus zonder sanitair. Hopelijk krijg ik een duidelijke reservering terug.
Met name over dat sanitair zijn er veel lage beoordelingen gegeven op camping-frankrijk en zoover.nl. Wat zijn jouw ervaringen daarmee, we hebben volgend jaar een dochter van 3 die vast regelmatig snel op een wc moet. Verder las ik ergens dat het er kan stinken naar een kippenboerderij. Dat klinkt niet al te best, wat zijn jouw ervaringen qua stank/geurtjes ?
En is er verder nog verkeer te horen op de camping, dus auto's die je hoort rijden ?