Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-01-2012 om 23:51
stelde tijdje terug de vraag over marokko en ervaringen. we zijn weer terug, en het is me erg meegevallen. laat ik met de minpunten beginnen, groot verschil tussen arm en rijk, vond het erg zielig om nee te zeggen. pluspunten zijn het weer, de kosten, erg aardige mensen, bijzonder aardig voor de kinderen, lekker eten, en de ongelofelijke echt lijkende nep-merkkleding. het is een leuke bestemming, maar een week vond ik wel lang genoeg. we hebben op een kameel gezeten, excursie naar het authentieke marokko gedaan die maar anderhalf uur rijden was, en gewoon lekker genoten van het gezelschap van familie die we normaal niet vaak zien. oud&nieuw was ook goed , buikdanseres en een ronddraaiende man met rok, echt bizar hoe knap, filmpje volgt nog ;-
vliegen ging ook goed, na landing in nederland slechts een kind van de 4 die overgaf, en onderweg een kind dat bang was voor de vliegtuigwc en daarom maar ' gewoon' in de broek deed. maar alla(h) we waren op vakantie dus relaxx
06-01-2012 om 14:16
Sofie-anne
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik was in jouw vorige draadje de enige die ook een beetje 'terughoudend' was