Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

koolwitje

koolwitje

25-12-2008 om 09:01

Met 20pers (familie) weekendje nederland gezocht

wie weet een leuke accomodatie? we bestaan uit 5 gezinnen en 2 oma's. we willen een weekend in februarie of maart/april weg en we hoeven niet perse bij elkaar te slapen maar willen wel een gezamenlijke ruimte waar je kunt eten met elkaar en loungen...het is moeilijker dan ik dacht om iets dergelijks voor een redelijke prijs te vinden...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

25-12-2008 om 12:47

Wat zoek je

Ik weet niet of je een park zoekt? Anders zou je op de sites van Belvilla, Interhome etc kunnen zoeken naar een groot huis, ik heb al regelmatig grote huizen gehuurd waar je een gezamenlijke kamer, woonkeuken etc hebt.

Niny

Niny

25-12-2008 om 16:26

Ik weet er wel een waar je niet moet zijn...

Wij zijn een keer met de familie naar de Kerkuil in Gasselternijveen gegaan. Wat een gribus! Handdoeken zo dun dat je er bijna doorheen kon kijken, een tuin die levensgevaarlijk was voor kinderen, een zeurderige beheerster en een uitzonderlijk saaie omgeving. En het was nog duur ook! Wij als kinderen hadden het als kado aan mijn moeder gegeven voor haar verjaardag, nog nooit zo'n spijt gehad van een kado...

Maarre...ik hoop dat je iets leuks vindt.

Niny

Bij landal hebben ze...

reuniebungalows,
ik copieer even van hun site:

Wilt u met uw familie eens gezellig met z'n allen naar een Landal park en toch genieten van privacy? Op Landal Heideheuvel (Beekbergen/Veluwe),
Landal Miggelenberg (Hoenderloo/Veluwe) en Landal Twenhaarsveld (Holten/Twente) kunt u de zogenaamde "reüniebungalows" huren.

Deze reüniebungalows (type 18G) bestaan uit drie vrijstaande 6-persoonsbungalows (naast elkaar gelegen) met daarbij een bungalow die geheel is omgetoverd tot één hele grote huiskamer met grote keuken. U kunt dus met maximaal 18 personen overnachten in één van de bungalows (en hier eventueel met uw eigen gezin of vrienden ontbijten) en u gebruikt de luxe huiskamerbungalow als verzamelplaats waar u kunt ontbijten, borrelen, koffie drinken en zelfs samen dineren. U kunt in deze reüniebungalow dus niet overnachten.

De huiskamer is voorzien van een extra grote keuken waar u voor 18 personen kunt koken. Er is een zeer ruime zithoek om bij te praten, voorzien van een grote flatscreen TV met video/DVD recorder en uiteraard een lange eettafel. Bij mooi weer is er op het terras plaats voor de hele familie!

Kijk even bij "speciale bungalows" en dan op "reuniebungalows"

Succes!
gr Nora

marie

marie

26-12-2008 om 12:34

Friesland

Hallo
Toevallig laatst wat groepsaccommodaties gezocht voor het weekendje weg met de vereniging.
Deze hadden wij bijna gehuurd (ging helaas niet door i.v.m. te weinig deelname):
http://www.mennospleats.doopsgezind.nl/NL/p073_adres.htm
Het is alleen wel aan het water en een echte groepsaccommodatie (slaapzalen), maar wel plek voor 60 mensen (en een afwasmachine) en niet duur.
Deze is duurder, maar ziet er ook goed uit:
http://www.flinkeboskje.nl/It_Flinkeboskje.htm
Kijk anders eens hier:
http://www.bookedoo.nl/huren/Groepen/alle/Friesland/alle/alle/alle/alle/alle/21-40
succes

Bianca W

Bianca W

26-12-2008 om 20:04

Weerterbergen,

daar waren wij de dagen voor kerst. Wij hadden daar gewoon een 4-pers. huisje maar ze hebben daar prachtige huizen, volgens mij was er ook een 24 pers. huis bij. Kijk even bij roompot.nl

Bianca W

Bianca W

26-12-2008 om 20:36

1500 euro

ben je wel kwijt zag ik net maar dan heb je wel een luxe huis.

Wat knurf zei

Park bij Beekse Bergen heeft ook groepshuizen, zag er erg leuk uit toen ik er was. Heb alleen geen flauw idee wat het kost.

Mariel

koolwitje

koolwitje

27-12-2008 om 12:03

Dank allemaal alvast!

bij groepsaccomodaties hebben we nu verschillende opties gezien die ons wel leuk lijken. Het is inderdaad zo dat je wel meerdere huisjes bij elkaar kunt huren, maar dan geen gezamenlijke ruimte hebt en die is juist zo belangrijk om het weekend met familie door te brengen! Ik ga me ook nog verdiepen in landal en de roompot.
Thanks!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.