Vakantie en uitjes

Polly Shearman
11-08-2010 om 16:53
Met spoed gezocht : camping voor pechvogels in het oosten
Hoi,
We zijn vandaag voor de tweede keer vervroegd terug gekomen van vakantie, dit keer hebben we het 3 nachtjes volgehouden.
Ruud ( jongste) zijn reuma vlamt op, hij kan op het moment niet lopen. We hadden geen wandelwagen of iets bij ( want het gaat (ging) al bijna een jaar heel goed) We zoeken nu voor onze laatste vakantie week een camping in het oosten van het land, met goed sanitair: we moeten hem zittend kunnen douchen, liefst geen muntjes douche!! En met speelgelegenheid zoals een zandbak liefst OP het veldje waar ook de tent staat. En met een zwembad, want dan kan hij tenminste zich vrij bewegen in het water.
Groet, polly
Die vreselijk haar best doet om er nog iets van te maken......

Nasha 1st
11-08-2010 om 17:08
Sprookjescamping
deze heeft speciaal kindersanitair en op elk veld een speeltuin. Weet niet of ze nog plek hebben....

Jesse_1
11-08-2010 om 17:40
Kleine wolf
Wat naar Polly, vooral ook voor Ruud natuurlijk.
"De Kleine Wolf" (http://www.kleinewolf.nl/)is een supercamping. Ze hebben velden voor gezinnen met jongere kinderen waarbij er iets van een speelgelegenheid midden op het veld is (vraag daar even welk veld het meest geschikt is, er zijn dus velden met speelgelegenheid voor m.n. peuters, m.n. kleuters en ook voor oudere kinderen en jongeren!!). Mooi sanitair, met ook familiecabines om te douchen etc. Je moet wel apart betalen voor warm water, maar dat gaat met een sleuteltje met een tegoed erop. Er is een zwembad (binnen/buiten) bij.
Ben alleen bang dat ze t/m 20 augustus vol zitten. Maar wie weet hebben ze nog een plekje vrij door afvallers of zo!
Succes, Jesse

Polly Shearman
11-08-2010 om 17:48
Beide campings
zijn leuk, maar sprookjescamping was vol, kleine wolf heeft nog plek maar euh... 400 euro voor 1 weekje??!?!?! zijn dat normale prijzen?!?!?!
ik ben dat natuurlijk niet gewend...met mijn kamperen bij de boer... slik..!

Nasha 1st
11-08-2010 om 18:06
Ja...
kamperen bij de boer is een stuk voordeliger inderdaad (toevallig afgelopen weekend gedaan)....maar inderdaad, voor zulke campings zijn dat "normale" prijzen...

anja
11-08-2010 om 19:28
Dalfsen
Als je boerencampings gewend bent vraag ik mij af of voorgaande campings leuk zijn. Ik vond de sprookjescamping een verschrikking en de kleine wolf ook veel te massaal. Maar kan mij voorstellen dat je nu andere eisen stelt. Misschien is camping Starnbosch in Dalfsen wat. Een klein buitenzwembad(stelt weinig voor maar voor onze kinderen was het genoeg) Grote velden met een zandbak en klimrek in het midden. Wij zijn vorige week er nog geweest en de velden zonder auto zijn bijna leeg, velden waar je met auto mag waren 3/4 vol. Voor de andere kinderen zijn er leuke activiteiten.(boswachter,gps tocht,knutselen,broodjes bakken, bouwen met bamboe) Niet zo schreeuwerig als die andere campings. Alleen het sanitair weet ik niet goed. wel schoon. En met een sep-kaart dus geen muntjes. Ik heb geen kinderdouche/zitdouche nodig gehad dus daar zou je naar moeten vragen. Anders misschien een plastic kindertuinstoeltje meenemen. Ik weet het ook niet hoor. Maar ik denk dat je op deze camping nog leuke dagen hebben kunt! Succes gewenst! Wij betaalden met 6 personen ongeveer 40 euro met een camper met stroom en 1 bijzettentje

ijsvogeltje
11-08-2010 om 20:08
Harskamperdennen
Zou dat wat voor jullie zijn? Geen toeters-en-bellen-camping, maar rustig en mooi gelegen. Er is alleen niet echt een zwembad, alleen een 'pierenbadje'.
En balen joh Polly, sterkte ermee!!

Angela S
11-08-2010 om 20:14
Luttenberg
Ik denk dat camping de Luttenberg nog wel een geschikte plaats voor jullie zal hebben. Op de meeste veldjes is er een speeltuintje, wat grotere speeltuin (ook met een water ding) bij de "ingang" van de veldjes. Een kleuter/peuterzwembad en een redelijk zwembad voor de groteren kinderen met een grote glijbaan.
Super schoon sanitair, ook heel mooi kindersanitair. In het oude gebouw is ook aangepast mindervaliden sanitair (zittend douchen).
Rustige, gezellige camping. Met Bobo annimatieteam (kleinschalig).
Ik zie tarieven voor 5 personen, 33.50 per nacht.
Er is nog plaats, volgens de site. Weet dat als je minimaal een week komt er sowieso plaats is.
Als je interesse hebt zou ik even bellen, dan kunnen ze je precies vertellen waar je moet zitten.
Oh ja douches gratis, geen muntjes of iets.
Hoop dat jullie nog een fijne week hebben.

Henriette123
11-08-2010 om 20:38
Ottenberg
Ottenberg in Drenthe. Zelf nooit geweest, maar vriendin en gezin gaan daar al jaren met hun gehandicapte dochter heen.
Er is een mooie grote invalide badkamer, die eigenlijk altijd vrij is;daar mag jij vast ook gebruik van maken. Werkt geloof ik met een sleutel oid.
Hun kind zit ook niet in een rolstoel,(volweassen dochter met dyndroom van Down mmar een laag niveau) maar beheerder stelde zelf voor dat ze van die badkamer gebruik mogen maken. Er is een zwembad, bij en op veel veldjes zijn speeltoestellen, en ik geloof ook wel op sommige veldjes een zandbak, maar dat is natuurlijjk makkelijk na te vragen. Ook is er simpele annimatie, misschien juist leuk, als een kind niet veel kan bewegen.

Polly Shearman
11-08-2010 om 20:55
Fijn!
allemaal bedankt voor het meedenken,
ik heb een camping gevonden in de achterhoek, met een zwembad met grote glijbaan voor oudste: met een speeltuintje( incl zandbak) recht voor de tent voor jongste ( en mijn gemoedsrust) en zeer uitgebreid sanitair voor mindervalide.
Dat klinkt heel stom, maar ik denk echt dat we dat nodig hebben. Dat idee van een plastic stoeltje onder douche is wel een hele goede.
Hij is zoooo zwaar nu, ik heb er nu al rugpijn van. Vorig jaar kon hij ook een periode niet lopen maar toen was hij behoorlijk wat kilo's lichter..
pffff
ohja, camping heet "het winkel"
we gaan van vrijdag tot woensdag ( moet definitieve reservering nog krijgen)
bedankt voor het meedenken...!
groet, polly