Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

reina

reina

05-12-2008 om 21:54

Mexico

Voor het eerst in mijn leven willen we vroeg de zomervakantie boeken (we gaan bijna altijd op de bonnefooi kamperen). We willen in juli/augustus een rondreis van een week of 3 door Mexico/Guatamala maken. Ik denk aan Djoser, Shoestring, Fox om me te orienteren, maar wie weet heeft iemand goede ervaringen daar et een andere organisatie? ( Ik wil in de kerstvakantie echt gaan zoeken en boeken)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wauwwwwww reina!

Wat gaaf!!!!!

Wat ik van mensen hoor is dat Shoestring en Djoser wat sportievere reizen zijn en Fox wat tuttiger. Mu zal ik wel weer mensen voor hun hoofd slaan maar dat is wat ik er van hoor. Toen we zelf in Thailand waren reden er ook van die Fox-touringcar bussen vol rond. Ik was toch wel heel blij daar niet in te zitten

Shoestring staat er om bekend wat eenvoudige accomodaties te hebben maar ik denk dat jij dat net zoals ik, omdat we kampeerders zijn, dit al heel snel prima vinden.

Zelf lees ik veel op dit reisforum. Hier kun je ook je vragen stellen. Mij heeft het veel geholpen.

reina

reina

06-12-2008 om 22:29

Lis@

Ik ben inderdaad een kampeerder, maar wel een met een slechte rug en een niet-zo-best-willend been. Om die reden raadt een collega die zelf veel met Shoestring reist me deze organisatie af. Maar ik ga wel kijken naar hun reizen, hoor!

Chantelle

Chantelle

07-12-2008 om 10:53

Sawadee

Dit vind ik de beste reisorganisatie met mooie reizen. De programma's doen de highlights aan maar ook vaak bijzondere dingen (bv bij locals thuis slapen)

reina

reina

07-12-2008 om 16:12

Chantelle

Ik kende het niet, ziet er mooi uit. Maar ik zie alleen maar 30-daagse reizen naar mexico en dat is te lang, helaas (man heeft eigen bedrijf, zolang kanhij niet weg)

Heb je hier al gelezen?

http://www.mexicoonline.nl/

Je kunt hier zelf je rondreis samenstellen.

http://www.baobab.nl
Vergelijkbaar met Djoser.

reina

reina

08-12-2008 om 17:26

Dank!

Ik ga alles eens rustig bekijken in de kerstvakantie! van Baobab heb ik net de brochure besteld.

Ashraf

ben ik jaren geleen mee geweest naar Mexico/Guatemala/Belize. Eenvoudig,doorgaans openbaar vervoer(vonden wij juist geweldig) en niet alles continu met je groep.

Corijn

reina

reina

15-12-2008 om 15:15

Corijn

Ken ik niet, ik ga zeker kijken!

reina

reina

15-12-2008 om 15:18

Corijn

Als ik op internet naar Ashraf google word ik doorgelinkt naar Koning Aap, is misschien daarin op gegaan?

dat zou heel goed kunnen. Nu je het zegt staat mij er vaag iets van bij. Ik heb ooit een reis naar China met Koning Aap geregeld(individueel), was toen ook prima.

Ik heb de laatste jaren geen groepsreis meer gepland. Ashraf was een relatief kleine organisatie dus het zou goed kunnen dat Koning Aap 'm ingelijfd heeft.
Succes gewenst! Ik ben benieuwd wat het wordt. Leuk hè dat rondkijken en je voorbereiden. Ik vind de voorpret echt altijd superleuk!

groetjes Corijn

reina

reina

21-12-2008 om 20:19

Geboekt!

Ik heb nog nooit zó vroeg een vakantie geboekt. We gaan een rondreis van 25 dagen door Mexico en Guatamala maken, met Djoser. Lijkt me echt geweldig!

Annemarie

Annemarie

21-12-2008 om 21:01

Super!

Laat na de zomer weten hoe het was, wij willen volgende zomer een reis met de kinderen door Mexico maken. Ga je met een (kinder)groepsreis of individueel?

Ik ben erg nieuwsgierig, Annemarie

reina

reina

22-12-2008 om 10:23

Annemarie

Onze kinderen zijn al groot, dus wij gaan samen Omdat we deze zomer heel anders-dan-anders weggaan ( andere jaren pakten we de auto met tent en caravan en zagen wel waar we terecht kwamen, een vage richting in ons hoofd, maar meer niet), doen we het maar helemaal anders hebben we bedacht. Dus een groepsreis. Wel een met mogelijkheden voor individuele trips etc. We beginnen met een paar dagen Mexico-stad en eindiugen met een paar dagen strand, die dagen kun je uiteraard ook zelf invullen. We hebben 25 dagen genomen om niet elke dag verder te hoeven reizen, beetje rust zo nu en dan is ook wel lekker. Vanmorgen kwam de eerste mail van Djoser al met allerlei info over de Mexicaanse cultuur dé reden waarvoor ik al lang een keer naar Mexico wilde, de Maya-ruïnes etc). Mijn dochter, die dezelfde interesses heeft als ik wat dat betreft maakte in september een Mayareis en was ontzettend enthousiast!

Wat een geweldige reis reina!

Ik heb even van dag tot dag gelezen en het is een geweldige reis!

Heerlijk gevoel he, hahahaha.

Die kant moeten wij ook eens een keer op.

groet Lis@ die al aan het aftellen is........ nog 7 weekjes

reina

reina

22-12-2008 om 22:40

Lis@

Ja, super, he? Waar ga jij over 7 weken naar toe? Da's al lekker gauw! Wij gaan nu in de meivakantie 'gewoon' kamperen, waar zien we nog wel. En in februari ga ik een paar dagen met m'n schoonzusjs naar Parijs, we wilden eerst naar Berlijn, maar in Parijs is ze nog nooit geweest, ontdekte ik, en dat vind ik een gebrek aan haar opvoeding dus we gaan daar eerst naar toe, heb ik ook veel zin in!

Wij gaan

4 weken naar Cambodja en Thailand.

reina

reina

23-12-2008 om 12:56

Lis@

Wauw! Dat is het nadeel van het onderwijs , je hebt veel vakanties, maar kunt niet tussendoor een aantal weken weg! Ben benieuwd hoe je het vindt! Was je al eerder in Thailand? Mijn zoon was er in mei/juni een maand (gecombineerd met een bruiloft op de Filipijnen), hij reisde met een vriend die daar woont, hij vond het prachtig! (Mijn dochter zou er naar toe gaan, maar dat ging niet door vanwege de gesloten vliegvelden, waardoor de reis geannuleerd werd)

2e keer

Ja, het is onze 2e keer, 2 jaar geleden waren we er voor het eerst en helemaal verliefd geworden. Het is een groot land dus we gaan weer andere dingen zien.

Het is heerlijk om te gaan wanneer het jou uitkomt. We zoeken ook de rustige periodes op

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.