Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-12-2010 om 19:21
Wie heeft ervaring met het huren van een huis via Micazu? Ze bemiddelen tussen huurders en verhuurders van vakantiehuisjes. Ik heb zelf al wat aantrekkelijke huizen gezien op hun site. Maar niet duidelijk is, wat zijn de risico's voor ons, de huurders. Bijvoorbeeld als de verhuurder failliet gaat of zo? De site geeft daar niet veel duidelijkheid over. Ik ga ze zelf ook nog even benaderen hier over, maar heeft misschien iemand hier ervaring met Micazu?
29-12-2010 om 19:14
Ervaring
Ik heb vorig jaar voor het eerst een huisje geboekt via Micazu. Is erg goed bevallen. We hadden een leuk huisje in het oosten van het land. Zijn heel goed ontvangen door de verhuurders.
Mijn collega boekt al jaren via Micazu huisjes in Portugal. Is ook positief.
Ik weet verder niet hoe het zit als de eigenaar/verhuurder failliet gaat (en dan m.n. als het huis verkocht moet worden).
Juulia