Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Moeders mag een weekje alleen met vakantie, maar waar heen?

Van 22 t/m 29 juli ben ik 'kindloos' en wil graag iets gaan doen met andere alleengaanden ts 40 en 55 jaar (hbo/ac), binnen- buitenland, maakt niet uit. Cultuur, zeilen, wellness, schilderen...wie o wie heeft leuke tips? Bedankt alvast! Christien6

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marieke>

Marieke>

01-07-2011 om 11:18

Hbo/ac

Geen tips hier, wel een opmerking. Waarom niet met mensen met mbo niveau?

Fiorucci

Fiorucci

01-07-2011 om 18:01

Nou inderdaad

Ik mag dus niet mee!

Simone G

Simone G

01-07-2011 om 18:37

Hahaha

nou zeg.... ik ben ook hbo geschoold, maar als ik daar mijn vakantie op zou selecteren....pffff ik vind het wel lachwekkend!
Ik wens je wel veel plezier.

Budget?

Hoi Christine,

Wat is je budget? Dat is natuurlijk ook erg belangrijk.

Maar in eerste instantie zeg ik: stedentrip! Praag iets voor je?

Maar je kunt ook, omdat je van schilderen houdt, richting Frankrijk (zal in andere landen ook zijn hoor). Daar zijn verschillende vakantieadressen waar je heerlijk vakantie kunt houden en tegelijkertijd schilderles krijgt, of koken.

Google maar eens op 'schildervakantie frankrijk'.

Bedoel je zoiets?

Zeilen

Ik snap die hbo-voorwaarde ook niet zo, maar ik heb van verschillende single vriendinnen gehoord dat een zeilvakantie in Griekenland en Portugal wel goed bevallen zijn. Was ook een reis voor alleengaanden, niet per definitie singles.

Sarah

Sarah

01-07-2011 om 23:35

Christien: je hebt helemaal gelijk

Ik vind het helemaal niet gek om zulke "eisen" te stellen. Jij moet je toch thuis voelen op zo'n vakantie? En als jij dankt dat je daarvoor mensen met HBO/AC-niveau nodig hebt: prima!
Google op reizen voor alleengaanden inderdaad. Geen vleeskeuring, maar samen op reis. En anders een mooie reis van Djoser.
Ga anders eens lekker ouderwets naar een reisbureau. Toevallig sprak ik vandaag een dame met hetzelfde "probleem". Ook een weekje alleen en ook geen idee waarheen. Ze had geen zin in, zoals zij zei, Spaanse camping met lallende bierorgels. In ieder geval ging zij ook lekker ouderwets aan de tafel van het reisbureau zitten.
Ik wens je hoe dan ook veel plezier!
Sarah, die wel mee zou mogen!

Sarah

Sarah

01-07-2011 om 23:40

Aanvulling

ik vond deze site: http://www.villavibes.nl/?gclid=CMiv5ayN4akCFc2DDgodw0nfXw
met deze tekst:
VillaVibes organiseert single reizen voor grote groepen hoger opgeleide (HBO en WO) singles tussen de 25 en 49 jaar.
Je bent dus echt niet de enige!

Christien6

Christien6

04-07-2011 om 08:53 Topicstarter

Bedankt!

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ga zeker iets leuks vinden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.