Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-06-2010 om 14:18
Mijn moeder wordt binnenkort 70 en viert dit door met kinderen en kleinkinderen een weekend naar Moviepark Germany te gaan. Ze heeft een hotel geboekt, waarbij 1 dag entree voor het park is inbegrepen. Nu wil ze voor de 2e dag nog extra entreekaarten bestellen. Dat kost dus een paar honderd euro extra. Wat denken jullie: is het park in 1 dag te doen, of red je dat niet en is het aan te raden toch extra kaarten te bestellen?
En is het überhaupt een leuk pretpark met voor ieder wat wils? De kinderen variëren in leeftijd tussen 3 en 12. Mag je zelf catering meenemen?
24-06-2010 om 21:18
Niet onaardig
Wij zijn er een jaar of 5 geleden geweest, en het was niet onaardig, maar onze kinderne vinden andere grote atraktieparken leuker.
Je mag zelf eten drinken meenemen.
Zou er maar een dag heengaan.
Of er voor een 3 jarige veel te beleven is, weet ik niet zo goed,maar ik kan mij voortellen dat veel dingen eng voor die leeftijd zijn
24-06-2010 om 23:15
1 dag
is zeker genoeg, mss kijken of ze wat langer open zijn zodat je wat langer kan rondlopen, dat hebben wij vroeger met efteling gedaan,ging prima !
eten mag je idd meenemen !
25-06-2010 om 15:13
Bedankt en vraag
Bedankt voor jullie reacties. Eén dag lijkt me inderdaad meer dan genoeg. Mijn moeder wil wel graag twee volle dagen met ons weg. Is er in de buurt van het moviepark nog iets leuks te zien of te doen?