Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Naar haarlem trein/auto/tips

Ik ga morgen met dochter 2 dagen naar haarlem. B&b midden in t centrum gehuurd, fietsen erbij. We willen een dagjevin haarlem zelf rondstruinen en en dagje met de fiets eropuit richting strand

Met ov hebben we geen zin in, te lang en omslachtig. dus gaan met de auto. Via de Afsluitdijk. Omdat we de auto in haarlem helemaal niet nodig hebben wil ik hem eigenlijk ergens buiten t centrum of de stad kwijt en dan laatste stukje met bus of trein. De b&b tipte een of andere buitenwijk en dan daar de bus nemen. Maar ik zag ook dat bv station Santpoort noord een p&r heeft vanwaar je binnen 10 min op het CS is. Lijkt me ook wel handig.

Iemand bekend in de buurt? Tips over wat t handigst is / prettigst aanrijdt?

En als jullie nog dingen hebben die we ab-so-luut moeten zien of doen of waar we moeten eten...ik hoor het graag!

Ingrid

Kaori

Kaori

15-07-2018 om 13:03

P&R

Ik zou je auto op P&R Haarlem Spaarnwoude zetten dus niet het terrein van Ikea, dat ligt vlak naast de snelweg aan de route waar je vanaf de noord kant langs Haarlem binnen komt. (N200: A9 afslag Haarlem/Halfweg.
Vandaar met de trein naar Haarlem CS, bus kan ook vanaf dat punt.
Hier zet ik 'm zelf ook altijd neer als ik vanaf de mijn ouders kom. (NH kant van de afsluitdijk)

Absoluut zien: Tylersmuseum, het oudste museum van Nederland, zeker voor jou als natuurkunde docent een must.

Verder is het een heerlijke stad om doorheen te slenteren met leuke kleine winkeltjes en leuke koffietentjes.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2018 om 14:19

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.