Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Peetje

Peetje

22-06-2010 om 11:40

Naar parc mercantour... leuk?

Hallo,

Na allerlei plannen die niet doorgaan om weer allerlei redenen zijn we eruit: we gaan naar Zuid-Frankrijk; een week in een appartement (van familie) aan het strand. Dat is verre van mijn ideale vakantie, dus daarnaast gaan we een aantal dagen naar Parc Mercantour, een natuurgebied.
Maar ja, tis daar erg groot, dus wat - waar - hoe? Het plan is om daar 2 of 3 dagen te zijn en daar te wandelen met de kinderen (6 en 10). Is er iemand al eens geweest? Wat zijn de aanraders? En zouden we een gite d'etape kunnen nemen of beter een hotel (of zit je dan weer erg buiten de mooie stukken).
Hoe meer ik erover lees, hoe minder ik weet En als het aan Peetjeman ligt, rijden we erheen en zien we wel... maar dan zie ik gelijk weer uren in de hitte voor me, op zoek naar een slaapplaats en net een afslag te vroeg en dus dat mooie bergbeekje missen waar de kinderen zo leuk bij kunnen spelen, hahaha.

Alle tips, ervaringen en suggesties zijn welkom! Ik heb een een hele boekenlijst van wat websites, maar persoonlijke ervaringen is nog veel meer welkom!

groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

23-06-2010 om 08:26

Weet het niet

Wij zijn vorig jaar daar in de buurt geweest (camping bij Sospel). De bedoeling was af en toe naar het strand en af en toe naar het Parc om te wandelen. Daar is het dus niet van gekomen. Warm, kronkelige wegen, we hadden er geen zin in. Wel bijna iedere dag naar het strand geweest, dat was heerlijk voor een week. En een dag naar Monaco.
Goed plan dus om echt in de buurt te gaan zitten, maar kan je helaas niet helpen met een plaats.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.