Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nachtje Scheveningen of in de buurt van Scheveningen

ik zoek een mooi hotel in de buurt v Scheveningen. Ik wilde eigenlijk naar het Kurhaus, maar ik lees dat dat niet meer zo'n succes is. Iemand een idee wat ook erg mooi is om te overnachten?

Wanneer ga je? Scheveningen is vrij rustig in het winterseizoen, niet al te veel te beleven (tenzij je met hond gaat). Ik zou een hotel in de stad nemen, nabij goed OV naar Scheveningen. Bijv. Hotel Corona, zit ook boven een goed restaurant, of The Collector Hotel (nieuw hotel). Deze hotels zijn goed en goedkoper dan het Kurhaus, wat inderdaad vergane glorie is. Goedkoper kan ook: Holiday Inn Express of Ibis Styles.

Wil je echt Scheveningen dan kan je het Europa Hotel, Carlton Beach of Fletcher Hotel proberen.

Of als je echt chique wil: Hotel d'Indes...

Wanneer zou je willen gaan en met welk doel? Genieten van de natuur, shoppen, theater?

Wat zoek je en wat vind jij mooi?

Kikki39

Kikki39

04-02-2022 om 07:45 Topicstarter

we gaan naar de musical over 4 weken. Ik jou van het Kurhaus. Mag ook wel wat minder maar wel netjes, liefst nieuwer. Bilderberg vonden wij bv vreselijk, terwijl dat vroeger zo mooi was.

Maar als je van het Kurhaus houdt, dan ga je daar toch lekker heen? Het heeft zeker wel wat en als je een kamer mer zeezicht kan krijgen zal dat prachtig zijn! Ik denk dat de service prima is, het is tenslotte 5*, er is alleen wat achterstallig onderhoud. Er zit nu ook een vestiging van 't Zusje in, ook leuk om met je dochter te eten (wel tijdig reserveren want zit lang van te voren al vol).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.