Vakantie en uitjes

Gijsbertha
02-02-2012 om 09:15
Nachtje weg
Er heeft zich spontaan iemand aangeboden om een nacht op onze kinderen te passen zodat wij met zijn tweeen op pad kunnen. Helemaal geweldig, alleen nu weten we niet zo goed wat we gaan doen.
Zitten een beetje te denken om eens naar kamp Westerbork te gaan want voor hele kleine kinderen is dat nog niet zo geschikt en wij willen het graag eens bezoeken. Is daar in de buurt een leuk hotel en restaurant?
Of misschien heeft iemand een heel ander geweldig idee. Mochten van 's morgens vroeg tot de volgende dag in de avond wegblijven.

Manda Rijn
02-02-2012 om 16:32
Mijn keuze zou het niet zijn
waarschijnlijk val ik direct in een diepe dip over de gehele mensheid en zou ik directt weer naar mijn kinderen willen en zeker niet meer in the mood zijn voor love en overig.
doe gek, museum, lunch, wandelingetje, film, dinertje, hotel, ontbijt, shoppen etc
nachtje midden in de natuur zou ik nu ook heerlijk vinden, lekker alleen elkaar, geen tv en internet.

merene
02-02-2012 om 22:15
Wel een beetje koud
Wel een beetje koud om nu in de natuur te gaan zitten, maar ik begrijp natuurlijk wel wat Manda bedoelt.
Ik zou gaan voor een sauna en daarna naar een hotel. Lekker uitslapen, daarna een lange wandeling maken om vervolgens in een cafe warme chocomel te drinken.
Ik weet niet of de kinderen thuis zijn of gaan logeren, maar het lijkt mij heerlijk om eerst samen boodschappen te doen en daarna lekker koken. Luxe, dingen die je nu niet eet ivm de kinderen.
In ieder geval veel plezier.
Een lekker flesje wijn erbij, kaarsjes aan en genieten maar.

Manda Rijn
02-02-2012 om 22:50
Juist lekker
er zijn diverse heerlijk verwarmde huisjes, van baksteen, met alles erop en eraan midden in het bos tussen lekker niemand anders.
ja zalig.
oh, ik heb net een veiling gewonnen op vakantieveilingen.nl, moet ik bloot de sauna in van de zwaluwhoeve (man totaal niet preuts, ik viezig van andermans schaamhaar en flappende lichaamsdelen..) MAAR er zit dan ook een high tea bij en dat geeft mij wel moed.

Engeltje
10-02-2012 om 10:11
Manda
gewoon de andere kant op kijken, namelijk naar manlief . Ik heb het vorig jaar ook voor het eerst gedaan, zo'n dagje sauna en wellnes. Dacht ook dat het mijn cup of tea niet was, maar viel me reuze mee. Weet je, iedereen gaat daar zo'n 10 keer per dag onder de douche, dus dat viezig valt best mee. Je zit/ligt bovendien op je eigen handdoek, dus kom op, geniet er maar van!
Engeltje

Gijsbertha
14-02-2012 om 10:16
Bedankt
voor jullie reacties. Misschien toch maar iets anders verzinnen dan Westerbork. Een sauna zie zowel mijn man als ik niet zitten. Dat in je blootje lijkt mij helemaal niks, iedereen ziet je en nog erger je ziet ook iedereen bloot. Nee, liever iets doen waarbij ik mijn kleren kan aanhouden. Dus ik denk lekker wandelen, museum, eten, filmpje en dan nog een drankje in het hotel en daarna lekker uitslapen. (Zal je zien dan ben ik om half zeven alweer wakker). Daarna uitgebreid ontbijten, slenteren door de stad, koffiedrinken en dan op huis aan. Alleen nog verzinnen welke stad het wordt.
Manda begreep dat jij uit Haarlem komt, heb jij nog toptips mbt Slapen en eten in Haarlem?

Manda Rijn
15-02-2012 om 11:30
Eten
restaurant willendorf vonden wij er goed, vooral het toetje (sticky milk, jammm). Of Pieck.
En slapen weet ik niet, want ik woon hier

Gijsbertha
22-02-2012 om 21:11
Hoef zelf
Niks meer te regelen. Man kwam tuis en vroeg of hij het mog regelen. ¨ Tuurlijk schat, ga je gang¨. Normqaal gesproken regel ik dit soort dingen altijd, ben dus blij verrast. Maar nog bedankt voor de eet adresjes.